ساک های پارچه ای چاپی ابزاری تبلیغاتی محسوب میشوند. ساک دستی ها جادار، راحت و قابل حمل هستند و به عنوان یک تبلیغ دائمی برای شرکت یا برند شما کار می کنند. ساک های پارچه ای ما به طور معمول مستطیل شکل هستند.

ایده های خود را به صورت چاپ شیک یا چاپ لبه تا لبه کاملاً چاپ کنید. ساک های پارچه ای می توانند کاملاً متناسب با نیازهای خاص شما تنظیم شوند.

ما می توانیم دسته ساک دستی های پارچه ای  قابل استفاده مجدد سازگار با محیط زیست شما را رنگ کنیم، می توانیم روی دسته کیف های پارچه ای چاپ کنیم.

با مشاوران ما در این زمینه تماس بگیرید  و ایده های خود را به ما بگویید تا بهترین گزینه را برای پروژه های تبلیغاتی خود پیدا کنید.

ساک دستی های پارچه ای منحصر به فرد به مشتریان ما می دهد که آنها را از بقیه افراد متمایز می کند

اگر به دنبال یک کیف تبلیغاتی سازگار با محیط زیست و قابل توجه برای یک رویداد آینده یا راه اندازی هستید، ما برای کمک به شما اینجا هستیم.

زمان تحویل استاندارد 5 7 روز کاری است، ما همچنین یک سرویس چاپ سریع 3 4 روز داریم.

  • ساک دستی پارچه ای
  • ساک دستی پارچه ای
  • ساک دستی پارچه ای
  • ساک دستی پارچه ای
  • ساک دستی پارچه ای
  • ساک دستی پارچه ای
  • ساک دستی پارچه ای
  • ساک دستی پارچه ای
  • ساک دستی پارچه ای

کاربرد های ساک دستی

ساک دستی های پارچه ای باعث میشوند که ما کمتر از ساک دستی های پلاستیکی یکبار مصرف استفاده کنیم.ساک دستی های پارچه ای بر خلاف کیسه های پلاستیکی قابل استفاده مجدد هستند.

یک ساک دستی پارچه ای از منابع تجدید پذیر تولید می شود و در پایان عمر مفید خود به طبیعت تنزل می یابد.ما در مجموعه چاپ آکسون از جوهر های مجاز برای چاپ شاپینگ بگ ها استفاده می کنیم.

طیف وسیعی از ساک دستی های پارچه ای سازگار با محیط زیست قابل استفاده مجدد هستند و می توانند بیش از 5000 بار مورد استفاده مجدد قرار بگیرند .

مشاغلی همچون مشاغل تجاری و مدرسه یا کالج و جشنواره ها و رویداد های مختلف و…سفارش چاپ ساک دستی پارچه ی را می دهند.همچنین از ساک دستی ها برای دادن هدیه نیز استفاده میشود.

ما عاشق همکاری در پروژه های تبلیغاتی شما با شما هستیم و می توانیم پروژه های شما را کاملاً شخصی سازی کنیم.

تمام کاری که شما برای شروع کار باید انجام دهید این است که ایده های اولیه خود را برای ما ارسال کنید.

آیا شما به یک شکل غیرمعمول نیاز دارید؟ یا حتی یک رنگ خاص؟ مشکلی نیست، ما آن را درست خواهیم کرد.

ما محصولات چاپی شما را به بهترین نحو چاپ میکنیم و به سراسر ایران ارسال میکنیم.

کافیست با ما تماس حاصل نمایید و با کارشناسان فروش مجموعه چاپ آکسون صحبت نمایید.همچنین میتوانید ایده های ناب خود را با ما درمیان بگذارید تا بهترین ها را برای شما رقم بزنیم.