چاپ تراکت و فلایر

تراکت‎‎ برگه‌ای تبلیغاتی است که به طور معمول در سایزA4 , A5 , A6 , B4 , B5 , B6 ‎‎ برای‎ ‎معرفی ‏کالا، شرح حرفه و فعالیت و یا ارائه خدمات و اطلاع‌رسانی درباره‌ی رویدادی مشخص ، چاپ می‌شود‎.‎

چاپ تراکت‏ ، نوعی تبلیغ عمومی و به صرفه است و به دلیل پخش مستقیم آن ( پخش در سطح شهر یا منطقه و چسباندن به دیوار یا قرارگرفتن در صندوق‌های پستی) طیف وسیعی از مخاطبان را پوشش می‌دهد.‏

تراکت یکی از المان‌های تبلیغاتی است که این روزها طرفداران بسیار زیادی را در بین شرکت ها و فروشگاه های مختلف دارد. مهم نیست که فروشگاه یا شرکت شما کوچک، بزرگ، جدید یا قدیمی باشد، مهم این است که بتواند پیام خود را با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن به مشتریان خود برساند و بازدهی لازم را دریافت کنید.

گالری تصاویر چاپ شده تراکت و فلایر
سفارش آنلاین چاپ تراکت و فلایر

ابعاد و سایزهای استاندارد تراکت و فلایر

تصمیم‌گیری در مورد اندازه تراکت به اينكه شما به چه قصدي از آن استفاده خواهيد كرد بستگي دارد. آیا قصد داريد تراکت‌هایتان را در بسته‌بندی با فروش آنلاین خود قرار دهيد و یا می‌خواهید يك آگهی برای نمایشگاه تجاری چاپ كنيد؟ به پیام خود فكر كنيد و سپس براي بهترين اندازه‌ای كه می‌تواند اين پيام را به مخاطبانتان برساند، تصميم بگيريد.

همچنین اگر سوالی در این خصوص برای شما وجود دارد میتوانید با کارشناسان فروش مجموعه چاپ آکسون تماس حاصل نمایید تا بهترین انتخاب چاپی خود را با تیم آکسون داشته باشید.ضمنا میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه های زیر کلیک نمایید و از ویژگی ها و ابعاد تراکت ها و فلایر ها آگاه شوید.

تراکت-A5
چاپ تراکت A5 و B5
چاپ تراکت A3 و B3
تراکت-A4
چاپ تراکت A4 و B4
تراکت-A6
چاپ تراکت B6 و A6

قیمت چاپ تراکت و فلایر

برای اطلاع از قیمت چاپ و طراحی تراکت و فلایر می توانید به قسمت پایین رفته و تمام قیمت های تراکت و فلایر را مشاهده نمایید.لازم به ذکر است که قیمت های مربوطه کاملا به روز می باشد و همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر با تیم آکسون تماس حاصل نمایید.

قیمت تراکت و فلایر چاپ آکسون
تخفیف ویژه مجموعه چاپ آکسون

شاید برای شما هم باورنکردنی باشد ولی چاپ آکسون تخفیف ویژه ای برای شما مشتریان عزیز و همکاران گرامی در نظر گرفته است. شما میتوانید تا سقف 200 هزار تومان از چاپ آکسون تخفیف بگیرید.فقط کافیست با دکمه زیر بزنید و وارد قسمت تخفیف ویژه مجموعه چاپ آکسون بشید.