چاپ ست اداری

یکی از پرکاربردترین محصولات چاپی چاپ ست اداری می باشد.که نظم خاصی به تمامی کسب و کار شما میدهد که علاوه بر جلوه ای که برای مشتریان شما دارد و برند شما را به برندی شکیل و لاکچری مبدل می سازد خود شما نیز ازین نظم به وجود آمده در چاپ پاکت و سربرگ و فاکتور و کارت ویزیت و…میتوانید لذت ببرید.یکی از دلایل محبوبیت چاپ ست اوراق اداری یک نواختی در رنگ محصولات چاپی ، هزینه بسیار مناسب و ارزان در تیراژ 1000 عدد به بالا است .در این مطلب قصد داریم از ویژگی ها و اجزای ست اداری و قیمت چاپ ست و ثبت سفارش آنلاین  آن برای شما توضیحات مفصلی دهیم.

تماس با مشاوران چاپ آکسون

قیمت چاپ ست اداری

قیمت ست اداری افست مجموعه چاپ آکسون بر اساس : تعداد آیتم های ست ، گرماژ کاغذ، 1 رو یا دو رو بودن ، تعداد رنگ ، خدمات خاص و خلاقانه : لوگو برجسته ، نقره کوب و طلاکوب و سایر المان ها  تعیین میشود.برای دیدن قیمت انواع پکیج ست اوراق میتوانید به لینک زیر رفته و از قیمت های بروز چاپ اطلاع یابید.همچنین میتوانید با تیم پشتیبانی مجموعه آکسون تماس حاصل نمایید .مجموعه چاپ آکسون با سال ها سابقه در زمینه محصولاتی چاپی آمادگی چاپ هر جنس و ابعاد و طرح ست اداری را دارد.برای اطلاع از قیمت های ست اداری با هر جنس و ابعاد و طرح با  تیم آکسون تماس حاصل نمایید و از قیمت های باور نکردنی و مقرون به صرفه چاپ آکسون مطلع شوید.همچنین اگر قیمت کارت ویزیت و قیمت سربرگ و قیمت فاکتور و قیمت فولدر و قیمت پاکت و .. را میتوانید به صورت تکی در لینک های زیر مشاهده نمایید.

چاپ پکیج ست اداری

  • پکیج ست اول:جنس تحریر۸۰ گرم.سربرگ a4 . سربرگ a5.پاکت نامه ملخی.
  • پکیج ست دوم:جنس تحریر ۸۰ گرم.سربرگ a4.پاکت نامه.
  • پکیج ست سوم.جنس تحریر ۸۰ گرم..سربرگa4.پاکت نامه.پاکتa4.
  • پکیج ست چهارم:جنس کتان.سربرگ a4 . سربرگ a5.پاکت نامه ملخی.
  • پکیج ست پنجم:جنس کتان.سربرگ a4.پاکت نامه.
  • پکیج ست ششم:جنس کتان.سربرگa4.پاکت نامه.پاکتa4.
  • پکیج ست هفتم:جنس تحریر ۱۰۰ گرم .سربرگ a4 . سربرگ a5.پاکت نامه ملخی.
  • پکیج ست هشتم:جنس تحریر ۱۰۰ گرم.سربرگ a4.پاکت نامه.
  • پکیج ست نهم:جنس تحریر ۱۰۰ گرم .سربرگa4.پاکت نامه.پاکتa4.

طراحی ست اداری

یک ست اداری زیبا و فوق العاده باعث جذب مشتریان شما  می شود چرا که دیدن نظم و دقت در کار بسیار شکیل و لاکچری می باشد . یک ست اداری جذاب، دارای لوگویی هست که به زیبایی طراحی شده و یک رنگ سازمانی رو در کنار سایر اطلاعات تماس ، به همراه داره و با تخصص حرفه ای، در هر کدوم از اقلام چاپی، با تناسب ابعاد، به درستی چیده شده. طراحی ست اداری از تخصص های تیم چاپ آکسون است.طراحی ست اداری باید به دست طراحان زبده و متخصص انجام گرفته شود.چرا که طراحی سربرگ و یادداشت و طراحی فاکتور و طراحی پاکت و طراحی کارت ویزیت و فولدر و ..می باشد که همگی آن ها باید با یک لوگو و یک گرافیک و رنگ طراحی شوند.مجموعه چاپ آکسون با دارا بودن چندین طراح متخصص در خدمت شما عزیزان می باشد تا بهترین ست اوراق اداری را در اختیار شما قرار دهد.
به‌طور کلی طراحی ست اداری همراه با فاکتور فروش و کارت‌‌ها در صورت اجرای صحیح می‌توانند برند و هویت شرکتی شما را تقویت کنند.
فراموش نکنید که  به قلب و روح برند خود را توجه کنید و آن را   پایه و اساس تمام طرح‌‌هایتان نمایید.
.برای طراحی ست برند خود باید توجه کنید که عناصر ست اداری چگونه چاپ شوند.اگر از چاپگر سیاه و سفید استفاده مینمایید دلیلی برای طراحی سربرگ رنگارنگ وجود ندارد.

سفارش طراحی ست اوراق اداری

چاپ کارت ویزیت

کارت ویزیت هویت برند و شرکت شما محسوب میشود.که در جنس های کارت ویزیت سلفون براق و مات و  کارت ویزیت لمینت مات و براق و برجسته و کارت کتان بافت دار و کارت ویزیت برش خاص و کارت ویزیت شیشه ای و مدیریتی کارت ویزیت گلاسه و بدون روکش و…در بازار موجود می باشد.ابعاد و سایز 8.5×4.8 و ۹x۶ و مربع و حتی به صورت دلخواه و برش خاص میباشد.که به حالت دور گرد و صاف موجود است.زمان تحویل این محصول از ۴ روز کاری تا ۱۵ روز کاری می باشد.در مجموعه چاپ آکسون حداقل تیراژ سفارش چاپ کارت ویزیت از ۵۰۰ عدد و ۱۰۰۰ عدد می باشد.قیمت چاپ کارت ویزیت را میتوانید در لینک زیر مشاهده نمایید و  سفارش خود را به صورت کاملا آنلاین ثبت نمایید.

ثبت سفارش آنلاین چاپ کارت ویزیت
لیست قیمت چاپ کارت ویزیت

چاپ سربرگ و یادداشت

چاپ سربرگ یکی از موجب واجبات ست اوراق اداری می باشد.ابعاد و سایز استاندارد سربرگ و یادداشت به صورت A4 و A5 و A6  و یکرو می باشد.جنس چاپ سربرگ گلاسه و تحریر و کتان می باشد.در مجموعه چاپ آکسون حداقل تیراژ سفارش چاپ  سربرگ و یادداشت از ۱۰۰۰ عدد تا ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰ عدد و بالاتر نیز می باشد.زمان تحویل این محصول از ۴ روز کاری تا ۱۵ روز کاری می باشد.قیمت چاپ سربرگ و یادداشت را میتوانید در لینک زیر مشاهده نمایید و  سفارش خود را به صورت کاملا آنلاین ثبت نمایید.

لیست قیمت چاپ سربرگ و یادداشت
ثبت سفارش آنلاین چاپ سربرگ و یادداشت

چاپ پاکت

اگر در مشاغلی همچون آزمایشگاه ها و عکاسی و آتلیه می باشید حتما به پاکت نیاز خواهید داشت و ست اوراق اداری شما را بسیار شکیل و زیبا خواهد کرد.کاغذی که عمما برای چاپ  پاکت مورد استفاده است  کاغذ تحریر ۸۰ گرمی ، گلاسه 135 گرم و کتان 120 گرم است.همچنین برای بالا بردن مرغوبیت پاکت می توانید ضخامت های دلخواه مانند 150 تا 300 گرم استفاده نمایید.ابعاد و انواع پاکت به صورت پاکت ملخی و پاکت A4 و پاکت A5 و پاکت قرص و دارو و پاکت عکس پرسنلی و پاکت CD و پاکت آزمایشگاهی را میتوان نام برد.در مجموعه چاپ آکسون حداقل تیراژ سفارش چاپ پاکت از ۱۰۰۰ عدد تا ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰ عدد و بالاتر نیز می باشد.زمان تحویل این محصول از ۴ روز کاری تا ۱۵ روز کاری می باشد.قیمت چاپ پاکت را میتوانید در لینک زیر مشاهده نمایید و  سفارش خود را به صورت کاملا آنلاین ثبت نمایید.قیمت براساس تعداد 1000 , 2000 و 5000 عدد و جنس پاکت می باشد.

ثبت سفارش آنلاین چاپ پاکت
لیست قیمت چاپ پاکت

چاپ فولدر

چاپ فولدر یکی از اجزای ست اداری می باشد که در خاص شدن ست شما به بسیار کمک میکند.چاپ فولدر در چاپ آکسون با سیستم چاپ افست و به ۲ صورت چاپ عمومی و اختصاصی انجام می شود.یکی از انواع چاپ فولدار قفل دار و ساده می باشد.چاپ فولدر به صورت دورو ا و با روکش سلفون مات و یا براق و فولدر به صورت یکرو سلفون می باشد.نوع لت های این فولدر چسبی می باشد.امکان چاپ یووی موضعی دارد.ابعاد و سایز فولدر در A4  وA5 و.. می باشد.در مجموعه چاپ آکسون حداقل تیراژ سفارش چاپ فولدر از ۱۰۰۰ عدد تا ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰ عدد و بالاتر نیز می باشد.زمان تحویل این محصول از ۴ روز کاری تا ۱۵ روز کاری می باشد.قیمت چاپ فولدر را میتوانید در لینک زیر مشاهده نمایید و  سفارش خود را به صورت کاملا آنلاین ثبت نمایید.قیمت براساس تعداد 1000 , 2000 و 5000 عدد و جنس فولدر می باشد.

ثبت سفارش آنلاین چاپ فولدر
لیست قیمت چاپ فولدر

چاپ فاکتور

فاکتور ها به طور کلی در همه ی مشاغل به کار برده میشوند.ابعاد و سایز استاندارد چاپ فاکتور به صورت A4 و A5 و A6  و یکرو می باشد.جنس چاپ فاکتور گلاسه و تحریر و کتان می باشد.در مجموعه چاپ آکسون حداقل تیراژ سفارش چاپ فاکتور از ۱۰۰۰ عدد تا ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰ عدد و بالاتر نیز می باشد.زمان تحویل این محصول از ۴ روز کاری تا ۱۵ روز کاری می باشد.قیمت چاپ فاکتور را میتوانید در لینک زیر مشاهده نمایید و  سفارش خود را به صورت کاملا آنلاین ثبت نمایید.

ثبت سفارش آنلاین چاپ فاکتور
لیست قیمت چاپ فاکتور

انواع ست اداری بر اساس جنس

ست اوراق اداری تحریر ۸۰ گرم

این ست که با تحریر ۸۰ گرم می باشد نسبت  به تحریر ۱۰۰ گرم و کتان ارزان تر و مقرون به صرفه می باشد.چاپ ست اوراق اداری  تحریر به صورت تمام رنگی است .چاپ تمپلات روی کاغذ تحریر ۸۰ گرم قدری بور میباشد و مناسب است برای چاپ تمپلات از کاغذ تحریر ۱۰۰ گرم استفاده نمایید.

ست اداری تحریر ۱۰۰ گرم

جنس تحریر ۱۰۰ گرم نسبت به کاغذ تحریر ۸۰ گرم ضخیم تر می باشد و مطمئنا جلوه و زیبایی بیشتری به ست اداری خواهد داد. چاپ روی تحریر ۱۰۰ گرم محدودیت رنگی ندارد و این جنس کاغذ برای رنگ های تمپلات و پر مناسبتر می باشد.

چاپ ست اوراق کتان ۱۲۰ گرم

کاغذ کتان دارای بافت ریز می باشد که زیر دست حس می شود. چاپ ست اداری کتان ۱۲۰ گرم محدودیت رنگ و چاپ ندارد و کلیه رنگ ها زنده و شفاف می باشند.

نکات چاپ ست اداری

رعایت نکات طراحی ست اداری استاندارد می تواند اوراق اداری را به یک ابزار تبلیغاتی قوی و در عین حال ارزان قیمت تبدیل کند. استفاده از ست اداری که دارای نشان تجاری و لوگوی کسب و کار است می تواند کار بازاریابی و تبلیغ محصولات کسب و کار را برای مدیران کسب وکار بسیار راحت نماید.

۱. جنس کاغذ

استفاده از کاغذها و مقواهای با کیفیت برای طراحی ست اداری می تواند ارزش برند و سازمان شما را بالا ببرد. انواع کاغذهایی که برای طراحی ست مناسب هستند به شرح زیر است.

  • کاغذ تحریر(همجنس کاغذ های معمولی موجود در بازار)
  • گلاسه(نوعی کاغذ که ۲ طرف آن ماده ای زده شده تا چاپ بهتری داشته باشیم)
  • کاغذ خود کپی یا کاربن لس NCR
  • کاغذ های خاص

این موارد را می توانید در هنگام طراحی کاتالوگ محصول نیز مد نظر داشته باشید تا کاتالوگ با کیفیت تری به مشتریان ارائه دهید. برای آشنایی بیشتر با کاتالوگ، مقاله مربوط به کاتالوگ چیست را مطالعه کنید. برای این که بهترین کاتالوگ را برای محصولات خود طراحی کنید، پیشنهاد میکنم حتما مقاله باید ها و نباید های طراحی کاتالوگ را نیز مطالعه نمایید.

ویژگی های مختلف انتخاب انواع کاغذ و مقوا

اطلاع از انواع کاغذ و مشخصات آن ها می تواند راهنمای خوبی برای چاپ ست اوراق اداری با کیفیت و جذابی برای کسب و کار شما باشد.

  • مشخصات فیزیکی کاغذ شامل ضخامت، دانسیته، بالک و وزن پایه
  • مشخصات مکانیکی کاغذ شامل مقاومت کششی، مقاومت به پاره شدن، مقاومت به ترکیدن، مقاومت به تا خوردن و …
  • مشخصات شیمیایی کاغذ شامل PH، واکنش پذیری کاغذ و مواد افزودنی به آن
  • مشخصات نوری کاغذ شامل روشن و مات بودن، سفیدی، درخشش، زردی و …

۲. سایز و نوع فونت

اصل دیگری که در هنگام طراحی ست اداری باید آن را مورد بررسی قرار دهید، اندازه و نوع فونت می باشد. بهتر است فونتی را انتخاب کنید که در تمامی تجهیزات اداری خود بتوانید از آن استفاده کنید. در این شرایط تنها چیزی که امکان تغییر آن را دارید اندازه فونت می باشد که آن هم باید به صورت اصولی تغییر پیدا کند.بنابراین انتخاب فونت مناسب و خوانا برای چاپ روی ست اداری بسیار اهمیت دارد. استفاده از طرح های ساده و فونت های ساده با سایز مناسب برای درج اطلاعات تماس از نکات ضروری در طراحی ست اداری می باشد.

۴. رنگ نوشته ها

نکته بسیار مهم در رابطه با نوشته ها این است که هنگام نوشتن آن ها به هیچ عنوان از رنگ های روشن استفاده نکنید؛ چراکه این کار خوانایی نوشته ها را تا اندازه زیادی دشوار می کند. استفاده از رنگ مشکی برای نوشته ها را می توان از جمله مهم ترین اصول طراحی ست اداری دانست. البته در موارد خاص و با توجه به نظر متخصصان امکان استفاده از رنگ های دیگر نیز وجود دارد.

اما بهتر است شما یک رنگ سازمانی برای تمام فعالیت های خود مانند طراحی ست اداری، طراحی کاتالوگ و … داشته باشید و حتی سعی کنید بسته بندی محصولات شما نیز با استفاده از همین رنگ ها طراحی شود. برای این که یک طراحی جعبه خلاقانه داشته باشید، حتما مقاله نکات مهم در طراحی جعبه را مطالعه کنید. 

۵. رنگ سازمانی برای طراحی ست اداری

یکی از نکات مهم در طراحی ست اداری انتخاب رنگ مناسب برای استفاده در طراحی ست اداری یک سازمان است. این رنگ باید با توجه به ویژگی های مشتریان انتخاب شود و در این زمینه باید مطالعه کافی داشته باشید. رنگ سازمان نشان دهنده هویت سازمان است پس باید در ابتدا با دقت انتخاب شود تا نیازی به تغییر رنگ در زمان دیگری نباشد. مشتری سازمان و کسب و کار را با رنگ آن می شناسد. بنابراین در صورت تغییر رنگ می تواند موجب کاهش اعتماد مشتری شده و او احساس کند با سازمانی بی هویت در ارتباط است.
انتخاب رنگی مناسب برای استفاده در طراحی ست اداری بسیار اهمیت دارد. زیرا این رنگ ذهنیت مشتریان را نسبت به سازمان شکل می دهد.

۶. طراحی لوگوی مناسب؛ از مهم ترین اصول طراحی ست اداری

یکی از قسمت های مهم در طراحی ست اداری، طراحی لوگو و درج نشان تجاری سازمان و کسب وکار مربوطه است؛ زیرا آرم سازمان هویت سازمان را نشان می دهد.بنابراین طراحی لوگو برای سازمان یکی از مراحل حساس در زمان طراحی ست اداری آن سازمان می باشد. طراحی و انتخاب شکل ظاهری لوگو باید در ابتدا با دقت انجام گیرد زیرا انجام هر گونه تغییر بعد از طراحی و چاپ ست اداری می تواند یه معنای تغییر برند باشد که روی اعتماد مشتریان تاثیر منفی خواهد گذاشت.

بنابراین باید در هنگام طراحی ست اداری در محل مناسبی از اوراق اداری چاپ شود. یک لوگوی خوب علاوه بر جلب توجه مشتری می تواند خدماتتان را نیز به آن ها معرفی کند. ظرافت در طراحی یک لوگو به اندازه ای اهمیت دارد که کوچکترین تغییر در ابعاد آن مفهوم لوگو را تغییر می دهد.

۷. طرح های گرافیکی

انتخاب یک طرح گرافیکی جذاب و ساده برای طراحی کارت ویزیت، طراحی پاکت نامه، طراحی سربرگ و سایر عناصر ست اداری بعد از انتخاب رنگ سازمانی و طراحی لوگوی سازمان مورد اهمیت قرار می گیرد.

۸. نوع سیستم چاپی برای چاپ طرح های ست اداری

هنگام چاپ طرح های ست اداری باید نوع سیستم چاپی را در نظر گرفت؛ زیرا هر روش چاپ دارای قابلیت ها و محدودیت های خاصی است. مثلا برای استفاده از طراحی فلکسو و طراحی لمینت روی ست اداری مثل کارت ویزیت باید از دستگاه های مخصوص استفاده شود. همچنین بعضی رنگ ها فقط با استفاده از چاپ خاصی امکان پذیر هستند مانند رنگ ساختگی پنتون که فقط با روش چاپ افست انجام می شود. برای انجام روش چاپ افست باید تیراژ بالا باشد ولی در چاپ دیجیتال امکان چاپ در تیراژهای پایین نیز وجود دارد و اینکه در این روش چاپ رنگ ها از ترکیب چهار رنگ مرکب اصلی به دست می آیند. بنابراین بسته به نیاز و رنگ های استفاده شده در طراحی ست اداری باید سیستم چاپ مناسبی را انتخاب کنید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید