ساک های تبلیغاتی به دو دسته ساده و بغل کاست (عطف دار) تقسیم می شوند.

1-ساک تبلیغاتی ساده بسیار شیک و شکیل می باشد و با توجه به نیاز مشتری دارای دو نوع دسته لوپ (زنبیلی) و دسته موزی (دایکاتی) می باشند. این نوع از ساک ها همچنین قابلیت کاست پایین را نیز دارند.
2-ساک دستی بغل کاست (عطف دار) نیز در ابعاد و طرح های گوناگون و رنگ های متنوع طراحی و تولید می گردد.

3-ساک های دستی بغل کاست نیز دارای دو نوع دسته لوپ (زنبیلی) و دسته موزی (دایکاتی) می باشند.

ساک دستی (Shopping Bag) یا (Bag Shop) در رسته ی هدایای تبلیغاتی دسته بندی می گردد، که در فرآیند تبلیغات موثر جایگاه مناسبی دارد، همچنین به علت کارایی و کاربرد بالای ساک های تبلیغاتی، پس از خرید اجناس از فروشگاه و قرار گرفتن آنها در ساک های دستی، دست به دست می چرخند و تبلیغات موثر شما را تکمیل می کنند، چرا که با هزینه ای نسبتن کم شما یک بیلبورد تبلیغاتی سیار را در اختیار دارید.

چاپ

نقش طراحی و بسته بندی

نقش طراحی و بسته بندی کالا در فروش و برندسازی و جلب نظر مشتری هنگام خرید و حتی پس از خرید از این بابت که تولید کننده برای کالای تولید شده و مشتری ارزش زیادی قائل شده است ،یک نقش مهم و انکار نشدنی می باشد. ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی یا ساک دستی سوزنی اسپان باند هم یکی از بهترین راه های بسته بندی کالا هنگام فروش می باشد.

اهمیت حفاظت از محیط زیست و اقدامات انجام شده در اکثر کشورهای جهان مبنی بر کاهش آلاینده های زیست محیطی همچون پلاستیک پلیمری ، ما را بر آن داشت كه دراین مسیر قدمی برداریم.

براساس تحقیقات انجام شده تنها در ایران سالانه بیش از 3 میلیون تن پلاستیک تولید می شود؛ بیشتر این پلاستیک ها با دوام هستند و صدها سال طول میکشد تا به خودی خود تجزیه و نابود شوند. كیسه های پلاستیكی( نایلون) یكی از این موارد است كه مصرف بالایی در كشور ما دارد.

در این راستا محققان ساك دستی های پارچه ای طراحی کردند که بزرگترین امتیازش سازگاری با محیط زیست است . این ساک دستی ها با استفاده از الیاف بافته نشده تهیه میشوند كه جنس آن از پروپیلن ( نان وون) و كاملا ضد آب است .