شرایط گارانتی محصولات چاپ آکسون

تمام تمرکز و اولویت ، جلب رضایت مشتریان گرامی می باشد و بر این باوریم که نهایت دقت،کیفیت و تحویل سفارشات شما می تواند در جذب مشتریان بیشتر کمک شایانی نماید.

در صنعت چاپ به دلیل فرآیند چند مرحله ای محصولات ،امکان خطا و اشتباه امری طبیعیست که مجموعه آکسون از این قاعده مستثنا نیست تا میزان خطا را به حداقل رسانده که شاهد کیفیت هر چه بیشتر محصولات باشیم.

در همین راستا به جهت جبران اشتباهات احتمالی ، شرایط گارانتی موجود در چاپ آکسون را براساس جلب رضایت هر چه بیشتر شما مشتریان گرامی تنظیم کرده ایم.

گارانتی فایل

نکاتی در خصوص شرایط پیش از چاپ

 در چاپ آکسون نهایت تلاش خود را انجام می دهیم که فایل های ارسالی شما با نهایت دقت و کیفیت به چاپ برسد. ما با به بکار گیری از متخصصین حرفه ای در حوزه چاپ و طراحی و با استفاده از نرم افزارهای مخصوص در این حوزه ، سفارشات ارسالی شما را با دقت مورد بررسی قرار داده و هنگام بروز خطا  اگر قابل ویرایش باشد مشکل را رفع می کنیم و اگر در طرح و فایل ارسالی مشکل عمده ای وجود داشته باشد، همکاران مجموعه آکسون با شما تماس گرفته تا فایل ارسالی خود را  اصلاح و مجددا ارسال نمایید، چراکه بروز خطا و اشتباه در فایل های چاپی شما ممکن است محصول با کیفیت را به مرحله اتمام نرساند.

مهمترین فاکتور در یک چاپ استاندارد وجود یک فایل بی عیب و نقص می باشد.

خواهشمندیم قبل از ثبت سفارش موارد زیر را مطالعه نمائید

الف )  مشکل تعداد چاپی 

اگر تعداد سفارشات از 90٪ کل اعلامی کمتر بود به ازای کسری تعداد ، مبلغ محاسبه و صرفا به حساب کاربری افزوده می شود.

مثال :سفارشاتی که تعداد آنها ۱۰۰۰ عدد اعلام می شود احتمالا به دلیل تست چاپ و اشکالات برش و … 900 عدد سالم تحویل می گردد و 100عدد شامل پرتی و یا کسری می باشد که معمولا چنین نیست .

با این حال در مجموعه چاپ آکسون ، در چاپ سفارشات تعداد برگه  بیشتری چاپ می شود که مشکل کسری سفارشات برطرف شود  .

ب) مشکل در گرماژ کاغذ و مقوا و لمینت

چنانچه گرماژ مقوای سفارش تحویلی با اعلامی متفاوت باشد کلیه مبلغ سفارش استرداد و یا تجدید چاپ می گردد.ملاک تشخیص گرماژ عرف بازار و کارشناسانان چاپ آکسون می باشد.

ج)مشکل در سایز و برش

چنانچه در طراحی کلیه احتیاط های برش اعلامی تصویری در موقع سفارش رعایت شده باشد و مشخصا ایراد از برشکار باشد .مشمول گارانتی کامل می باشد.

تفاوت ۱ الی ۲ میلی متر سایز اعلامی با سایز تحویلی با توجه به امکانات برش بلامانع بوده .ملاک سایز ، اعلام مشتری موقع سفارش می باشد و اشتباهات سهوی مشتری مشمول گارانتی نیست .

د) مشکل در زمان تحویل

ملاک زمان تحویل تعداد روز کاری می باشد.و چنانچه سفارش از ساعت 13  به بعد ثبت گردد از فردای آن روز تعداد روزها محاسبه می گردد. کلیه ایام تعطیلی چاپخانه جز ، زمان های کاری محسوب نمیشود. ساعت تحویل و آماده شدن سفارشات هر روز ساعت 17 می باشد.

چنانچه دلیل تاخیر مشخصاً از ایراد فنی تجهیزات  باشد مشمول گارانتی نمی شود . ملاک آماده بودن ، موجود بودن سفارش آماده شده در واحد تحویل کار چاپخانه می باشد . کلیه تاخیرها در باربری ، ارسال پیک و سایر حمل و نقل ها به عهده مشتری است .

 ه) مشکل تغییر رنگ یا چند رنگی

کلیه سفارشات با رنگ های تیره مثل مشکی تمپلات یا سرمه ای،زرشکی،قهوه ای  و … مشمول گارانتی نمی باشد.

تغییر رنگ با توجه به اینکه فرم ها به صورت عمومی و با در کنار هم قرار گرفتن چندین کار پیش هم چاپ میشود تا 15٪ تغییر مشمول گارانتی نمی باشد .

وجود لکه های چاپی ، خط ها و خش ها لیتو گرافی ، ریزش رنگ ، پاشش رنگ و طرح مشمول گارانتی می باشد.

چند رنگی سفارشات چنانچه بیشتر از ۲۰٪ سفارشات می باشد . به تعداد چاپ های خراب شده هزینه به حساب کاربری برگشت داده می شود .

سفارشات ارسالی با کیفیت پایین ، فرمت نا مناسب و مد رنگ غیر استاندارد به هیچ عنوانی مشمول گارانتی نمی باشد.

توجه : در مجموعه چاپ آکسون پس از چاپ فایل سفارش شما در انتهای کار مجددا توسط متخصصین کنترل کیفیت در حوزه چاپ مورد ارزیابی قرار می گیرد و در صورت بروز هر مشکل در چاپ، کل سفارش مجددا در فرم چاپ قرار می گردد که این امر موجب تاخیر در تحویل سفارش می شود . لذا درصورت اصرار از سوی مشتری نسبت به تحویل سفارش ، مجموعه آکسون هیچ گونه ایراد چاپ را نخواهد پذیرفت.

نحوه درخواست گارانتی و مرجوعی سفارش

شما می توانید از طریق شماره تماس 08138261620 با کارشناسان ما تماس حاصل نمائید و هرگونه تغییر و یا مرجوعی کالا را با ما در میان بگذارید
تحویل کلیه کارها در محل چاپخانه بوده و مسئولیت و پیگیری بار از مبدا تا مقصد با سفارش دهنده است. 
شرایط درخواست گارانتی :
48 ساعت بعد از تحویل درخواست گارانتی ثبت گردد. بعد از تایید گارانتی 70% سفارش برگشت داده شود .
سفارشاتی که 7 روز از زمان آماده شدن آنها گذشته باشد و مشتری درخواست ارسال ننماید به هیچ عنوان مشمول گارانتی نیست .