"*" indicates required fields

نام
طراحی حرفه ای گرافیک

توضیحات در خصوص ثبت سفارش طراحی

لطفا قبل از هرگونه سفارش موارد زیر را مطالعه فرمایید ، در صورت رعایت نکردن موارد ذکر شده مرکز هیچ گونه مسئولیتی در قبال سفارش شما ندارد.

1. هر گونه غلط املایی و اشتباه تایپی (متن و شماره ) پس از تایید طرح به عهده مشتری می باشد و مرکز هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

2. تعرفه اعلام شده بهای پایه بوده و نسبت به زمان انجام کار و ارزش نهایی اثر طراحی شده قابل تغییر است.

3. هزینه ای دریافت شده جهت طراحی صرفا جهت خدمات چاپ می باشد  و اگر فایل لایه باز طراحی توسط مشتری درخواست شود ، هزینه طراحی طبق تعرفه انجمن صنفی طراحان گرافیک محاسبه می شود و پس از پرداخت مابه التفاوت آن امکان ارسال فایل وجود دارد.

4. زمان ارسال طرح با توجه به ترافیک کاری می باشد و معمولا بین 1 الی 3 روز کاری است.

5. تصویر ارسال برای شما با محصول نهایی 15% اختلاف رنگ دارد چرا که در گوشی به دلیل نور صفحه طرح را روشن تر می بینید اما در چاپ به دلیل مرکب و کاغذ بر روی محصول و نبود نور صفحه گوشی محصول نهایی کمی با اختلاف رنگ مواجه است.

6. هزینه چاپ سفارشات طبق قیمت روز محصول وبعد از تایید طرح محاسبه می شود .
مالک فایل های طراحی شده متعلق به مشتری می باشد. این فایل ها بایگانی شده و در صورت درخواست مشتری مجددا برای چاپ استفاده میشوند.
7. پس از استفاده از طراحی ، در صورت کنسل کردن سفارش، هزینه طراحی از مبلغ کل سفارش کسر خواهد شد.
8.چهارچوب خدمات طراحی: ایجاد تغییرات روی فایل موجود. جایگذاری اطلاعات بر روی طرح‌های آماده. اجرای مجدد فایل از روی نمونه کار چاپ شده. دو مرتبه ویرایش رایگان بر روی طراحی انجام شده.

جهت سفارش طراحی :

متن سفارش را به صورت پیام در بخش توضیحات و یا در پیام رسان های واتس آپ و یا تلگرام ارسال بفرمایید.(09331112326)
متن شامل (توضیحات سفارش ، نوع جنس،سایز و مشخصات مد نظر شما می باشد)

سفارش شما طراحی و طرح برای شما ارسال می شود در نهایت در صورت تایید طرح سفارش شما در پروسه چاپ قرار میگیرد.