سوالات متداول

1. سامانه ثبت سفارش چاپ آکسون به چه شکل است؟

بهترین روش برای ثبت سفارش در مجموعه چاپ آکسون از طریق سایت و بصورت آنلاین می باشد. در گام های بعدی شما می توانید از طریق تلگرام و یا واتس اپ نیز ثبت سفارش خود را انجام دهید. به دلیل حجم بالای پیام ها در پیام رسان ها ،توصیه ما ثبت سفارش از طریق سایت می باشد.

2. آیا امکان ثبت سفارش حضوری وجود دارد؟

همانطور که گفته شد توصیه اول ما ثبت سفارش بصورت آنلاین و غیرحضوری از طریق سایت می باشد. اما در صورت نیاز شما به ثبت سفارش به صورت حضوری این امکان نیز میسر می باشد تا با مراجعه به دفتر واحد سفارشات مجموعه آکسون سفارشات خود را به صورت حضوری ثبت نمایید .

3. آیا قیمت های سایت بروز می باشند؟

همواره تلاش می شود که قیمت های سایت کاملا بروز باشند. در کلیه بخش های سایت که امکان ثبت سفارش آنلاین وجود دارد ، قیمت ها با آخرین آپدیت می باشد و سایت به صورت لحظه ای قیمت را محاسبه می کند. در فرم های اختصاصی قیمت سفارشات اعتباری یک روزه دارند.

4. قیمت های سایت شامل چه هزینه هایی می باشد؟

کلیه قیمت های سایت شامل هزینه چاپ و بسته بندی می باشد و در هنگام ثبت سفارش هیچ گونه هزینه دیگری از شما دریافت نمی شود اما توجه داشته باشید که قیمت ها جهت هزینه چاپ است و در صورت نیاز به طراحی هزینه آن به صورت مجزا توسط سایت محاسبه می شود.

5. آیا امکان پرداخت در هنگام دریافت سفارش وجود دارد؟

به دلیل این که سفارش درخواستی شما  به مجموعه چاپ آکسون بصورت کاملا اختصاصی و  مربوط به شخص شما می باشد ، می بایست هزینه  آن قبل از چاپ پرداخت شود تا سفارش شما در پروسه چاپ قرار گیرد ، چنانچه در سایت اقدام به ثبت نمایید و نسبت به پرداخت آن اقدام نکنید پروسه چاپ سفارش شما انجام نخواهد شد.

6. چند درصد مبلغ رو می توانم ابتدا پرداخت بکنم؟

به دلیل این که سفارش درخواستی شما  به مجموعه چاپ آکسون بصورت کاملا اختصاصی و  مربوط به شخص شما می باشد ، می بایست هزینه  آن قبل از چاپ پرداخت شود تا سفارش شما در پروسه چاپ قرار گیرد ، چنانچه در سایت اقدام به ثبت نمایید و نسبت به پرداخت آن اقدام نکنید پروسه چاپ سفارش شما انجام نخواهد شد.

7. هزینه را به شکل باید پرداخت شود؟

شما می توانید به سه روش هزینه سفارشات خورد را پرداخت بفرمایید: (روش اول) بصورت آنلاین از طریق سایت پس از آپلود فایل و تایید صورتحساب صادر شده توسط سیستم و اتصال به درگاه پرداخت آنلاین. (روش دوم )بصورت کارت به کارت و (روش سوم) بصورت حضوری قبل از ثبت سفارش

8. مدت زمان تحویل سفارش به چه صورت است؟

هر محصولی که در سایت چاپ آکسون وجود دارد زمان تحویل آن متفاوت می باشد. در بخش لیست قیمت و مشخصات محصولات ،مدت زمان تحویل درج شده است که نسبت به جنس و سایز این زمان متفاوت است . در فرم های اختصاصی مدت زمان تحویل در فاکتور ارائه شده درج می شود.

9. زمان تحویل به چه شکل محاسبه می شود؟

در صورتی که ثبت سفارش قبل از ساعت 16 انجام شود زمان تحویل از همان روز محاسبه می شود و بعد از ساعت مقرر ، زمان تحویل از فردای آن روز محاسبه می شود.

لازم به ذکر است که این امر در فرم های فوری در ساعت 11 صبح صدق می کند.

10. آیا برای تحویل سفارش امکان حضوری وجود دارد؟

شما می توانید برای تحویل سفارش و ارزیابی آن ها ،بصورت حضوری به به واحد سفارشات چاپ آکسون مراجعه کنید . لازم به ذکر مشتریان شهرستان جهت دریافت سفارشات به صورت حضوری می بایست به واحد تحویل سفارشات شهرستان مراجعه کنند.

11. نحوه ارسال به چه صورت می باشد؟

ارسال سفارشات معمولا از چهار طریق : 1- تیپاکس به صورت پس کرایه تحویل بسته درب محل   2 -باربری به صورت پس کرایه برای سفارشاتی زیاد با وزرن بالا
3- ترمینال سریعترین روش ارسال به صورت پس کرایه  4 – ارسال توسط پیک شهری برای شهرستان همدان می باشد

12. هزینه ارسال سفارشات به عهده کیست؟

هزینه پرداختی شما صرفا جهت چاپ و بسته بندی محصولات می باشد و ارسال آن ها چه در سطح شهر همدان و چه در شهرستان ها سراسر کشور بصورت پس کرایه و به عهده مشتری گرامی می باشد، که در هنگام دریافت بسته هزینه ارسال را به شرکت حمل و نقل پرداخت می کنند.

13. فایل های چاپی را به چه شکل باید ارسال بکنیم؟

شما به چهار طریق می توانید فایل های چاپی را ارسال بفرمایید. روش اول از طریق سامانه ثبت سفارش آنلاین چاپ آکسون. روش دوم از طریق پیام رسان هایی مانند تلگرام و واتس اپ . روش سوم از طریق ایمیل و روش چهارم از طریق ارسال CD و یا از طریق فلش بصورت حضوری.

14. فایل هایی باید چه خصوصیاتی داشته باشند؟

در سایت چاپ آکسون بخش هایی تخصصی در این باره وجود دارد ماننده صفحات دانلود قالب طراحی و یا راهنمای طراحی محصولات که شامل قالب های طراحی و راهنمای رنگ ، سایز ، فونت و ساختار طراحی را به صورت کامل بیان شده است. چاپی با کیفیت مستلزم فایلی با کیفیت می باشد.

15. فایل چاپی را با چه فرمتی ارسال شوند ؟

پیشنهاد اول ما بصورت JPG با رزولیشن 300 و مد cmyk ارسال شود و گزینه های بعدی TIF و یا PSD می باشد. از ارسال فرمت هایی با پسورند های خاص خودداری نمایید چرا که ممکن است در سیستم های مختلف محل قرارگیری مطالب متفاوت باشد و این عامل باعث اشتباه چاپ شدن سفارش شما بشود.

16. برای طراحی فایل چاپی چکاری باید انجام شود؟

اگر شما فایل چاپی آماده تحویل ندارید و نیاز به طراحی برای سفارش خود دارید نگران نباشید، می توانید در هنگام ثبت سفارش از گزینه درخواست سفارش طراحی استفاده کنید تا دپارتمان طراحی چاپ آکسون به صورت اختصاصی طراحی سفارش شما را انجام داده و جهت تایید برای شما ارسال کنند .

17. آیا بعد از طراحی امکان ارسال فایل اصلی وجود دارد؟

هزینه ای دریافت شده جهت طراحی صرفا جهت خدمات چاپ می باشد  و اگر فایل لایه باز طراحی را بخواهید هزینه طراحی طبق تعرفه انجمن صنفی طراحان گرافیک محاسبه می شود و پس از پرداخت مابه التفاوت آن و در صورت امکان ارسال فایل وجود دارد.

18. چه موارد شما گارانتی می شود؟

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط گارانتی و موارد مشابه از طریق سایت بطور کامل این مطالب را مطالعه بفرمایید.