عنوان و تيتر تراکت

برای طراحی زیبا تراکت کلمات وعناوینی را گزینش نمایید که برای خواننده جذاب باشد تا خواننده را مجاب کند که تراکت شما را مطالعه نماید.

توصيه مي کنيم که از اين عناوين استفاده کنيد که عمومي بوده و بيشتر از ساير کلمات استفاده مي شوند: ((چگونه مي‌توان… چيزي که به دنبالش بوديد… با معرفي … به تازگي در جمع … حيرت انگيز … معجزه ‌وار … دلخواه همه … سريع و آسان … تحول … در آينده‌اي نه چندان دور … تغيير دائمي … تضمين )) همچنين عناويني را انتخاب کنيد که جالب و شگفت انگيز باشد آنها را براساس کسب و کار خود انتخاب کنيد. عناوين را چندبار بخوانيد، مشتري بايد با يکبار خواندن تيتر تراکت جذب آن شده و در نهايت با شما تماس بگيرد.

 

چينش و جانمايي تراکت

طراحي خوب و مناسب، مهم ترين نکته اي است که بايد بدان توجه داشته باشيد. توجه داشته باشيد تراکتي که بخوبي چينش نشده باشد کسي بدان توجهي نخواهد کرد. اما چطور مي توانيد با تراکت بد و نامناسب کالاها و خدمات خود را معرفي کنيد نحوه طراحي خيلي مهم است به گونه اي که رويداد، کالا و خدمات خود را بدين وسيله تبليغ کرده و افراد با يکبار ديدن آن جذب شده و بدان توجه خواهند کرد. تصاوير و چاپ مهم ترين عوامل تاثيرگذار بوده و در کل طراحي و رنگ ها بايد بدقت انجام شود تا اينکه اين مهم براورده شود.

تراکت

 

استفاده از تصاوير مناسب

بهتر است که هميشه از تصاوير موجود در آرشيو کامپيوترتان استفاده کنيد يا اينکه تصاويري را طراحي و تهيه کنيد. در صورتي که نمي توانيد از اينترنت تصوير مناسبي را بيابيد هرگز به سراغ تصاوير قديمي موجود در کامپيوترتان نرويد. مشتريان شما قبلا اين چنين تصاويري را مشاهده کرده اند! پس، متفاوت بينديشيد و تصويري را انتخاب کنيد که مخاطب شما اصلا انتظار ديدن آن را ندارد. به طور يقين حتماً در اينترنت تصوير خود را خواهيد يافت، با گوگل، در اينترنت جستجو کنيد حتما اين چنين تصويري را خواهيد يافت. بخاطر داشته باشيد که بايد تراکت خود را به گونه اي طراحي کنيد که مخاطب هدف شما بدان توجه کند، تنها در اين صورت است که در تبليغات موفق خواهيد شد.

 

اطلاع رساني و نحوه تماس مشتريان با شما

در درجه اول بايد از يک روش متداول تبليغاتي استفاده کنيد. کالاها و خدمات و شرکت خود را به گونه اي معرفي و تبليغ کنيد که مردم در قرائت اطلاعات دچار مشکل نشوند، قيمت ها را نيز درج کنيد. از آنجايي که فضاي تراکت کوچک است بنابراين فقط اطلاعات مهم را بنويسيد. عناوين و تيترها را درشت بنويسيد طوري که جلب توجه کنند. آدرس شرکت و نحوه تماس مشتريان را نيز بنويسيد. آدرس وب سايت، شماره تلفن و آدرس ايميل نيز يادتان نرود.

تراکت

 

تبليغ متفاوت نسبت به ديگران

از متفاوت بودن هراسي نداشته باشيد. اخبار بسيار زيادي در اين باره وجود دارد و گفته شده، بدين ترتيب کسب و کار شما نسبت به قبل 10 بار بهتر مي شود و نسبت به رقباي خود در بازار کار خواهيد درخشيد. همگي ما از روزمرگي، کارهاي روزانه و کارهاي انباشته خسته مي شويم. براي آگهي خود هزينه کنيد و قدري براي طراحي آن از خود خلاقيت نشان دهيد که در نهايت به موفقيت بعدي شما منجر خواهد شد. تراکتي را طراحي کنيد که در ياد و خاطره مشتريان باقي بماند و برايشان جذاب و حتي مفيد باشد. تراکت را به گونه اي طراحي کنيد که مشتريان تمايل داشته باشند تا يک نسخه از آن را پيش خود نگه دارند.