روش ارسال سفارش

روش ارسال سفارشات چاپی به سراسر کشور

در چاپ آکسون به دنبال شیوه های نوین و بهینه برای کاهش هزینه و بالا بردن کیفیت چاپ و ارسال سریع سفارشات به دست شما مشتریان عزیز می باشیم.

مجموعه چاپ آکسون جهت افزایش رضایتمندی مشتریان گرامی با شرکت های متعددی قراداد بسته است تا بتواند بسته ها و سفارشات شما مشتریان گرامی را در اسرع وقت به دست مصرف کننده برساند.

نحوه ارسال سفارشات چاپی به شرح ذیل می باشد

ارسال سفارشات چاپی

ارسال سفارشات شهرستان

سفارشات شهرستان برای بسته های کوچک و سبک با شرکت ترن پارت تیپاکس و برای سایر بسته ها از طریق باربری و ترمینال اتوبوس ها صورت می پذیرد.

تمامی هزینه ارسال سفارشات به شهرستان ها بر عهده خود مشتری به صورت پس کرایه می باشد.

سفارشات شما به شهرستان به دو شیوه ارسال می گردد با بصورت فوری و یا در یک بازه زمانی مشخص (این بازه زمانی بستگی به شهر انتخابی شما دارد)

هزینه های ارسال به شرح ذیل می باشد:

  • هزینه ارسال بسته سفارش به باربری بر عهده خود مشتری می باشد.
  • برای ارسال بسته از طریق باربری بصورت فوری و بلافاصله بعد از اینکه بسته سفارش شما به واحد تحویل سفارشات شهرستان رسید برای باربری ارسال می گردد که هزینه های آن به صورت کرایه شهری تا باربری و براساس هزینه های مصوب باربری به صورت پس کرایه دریافت می شود.

تفاوت های شرکت های ارسالی شهرستان

شرکت تیپاکس : تیپاکس نامی شناخته شده برای همه مشتریان گرامی می باشد . در این روش هزینه ارسال متناسب با وزن بسته محاسبه می شود به همین دلیل این شیوه ی ارسال برای بسته های با وزن بالا توصیه نمی گردد ، اما یکی از ویژگی های این شرکت ارسال اکسپرس و سریع سفارشات و همچنین تحویل درب محل مشتری می باشد.

ارسال با تیپاکس در روز های کاری می باشد و به محض تحویل بسته به هر یک از نمایندگی های این مجموعه ،کد پیگیری برای مشتری ارسال می شود که می تواند در هر لحظه از طریق سایت شرکت تیپاکس پیگیری کنید.

ترمینال اتوبوس رانی : شیوه ارسال این شرکت با اتوبوس رانی می باشد. از ویژگی های این شرکت سرعت تحویل بسته در سراسر کشور می باشد و از طرفی هزینه آن برای بسته های سنگین اما تکی مقرون به صرفه می باشد. نحوه دریافت هزینه با ترمینال به صورت پس کرایه است. از معایب این روش ارسال  تحویل درب محل مشتری ندارد.

ارسال با باربری : عموما سفارشات مشتریانی که درخواست ارسال بار با باربری دارند با باربری اطمینان بار به شماره 02155603615 ارسال می شود و برای سفارشاتی با تعداد و ورن بالا هستند مقرون به صرفه می باشد و اما برای بسته های کوچک این نوع روش ارسال به صرفه نخواهد بود.

نحوه ارسال سفارشات چاپ آکسون
توجه : همکاران ما همواره با توجه به تجربه و مهارت خود بهترین روش ارسال را به شما مشتریان گرامی پیشنهاد می دهند اما در نهایت این شما هستید که مشخص می کنید به چه شیوه ای بسته های شما ارسال شود.
  • خواهشمندیم در هنگام ثبت سفارش در سایت مجموعه چاپ آکسون در زمان ثبت سفارش درخصوص نحوه ارسال بسته سفارشی خود نهایت دقت را بفرمائید در غیر اینصورت مجموعه هیچگونه تعهدی را در قبال انتخاب شما نخواهد داشت.
  •  اگر چند سفارش را در بازه های زمانی متفاوت ثبت کردید توصیه می شود سفارش بعدی خوتان را تا قبل از اتمام سفارش اول ثبت کنید که در هزینه ارسالی شما صرفه جویی شود.
  • هرگونه سوال و ابهام در خصوص ارسال سفارش و یا تاخیر در دریافت سفارش را می توانید از طریق شماره های مندرج در سایت پیگیری نمائید.
تماس با ما