طراحی ست اداری از اصول اساسی در تبلیغات یک برند به شمار می رود ست های اداری تیم منظم و حرفه ای شما را به رخ مشتریان می کشد و به شکل قوی روی آن ها تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

برای داشتن یک ست اداری مناسب و کاربردی  باید به نکات زیر توجه داشت:

ست اداری یا اوراق اداری شامل : سربرگ ، پاکت ، کارت ویزیت و یادداشت ، فاکتور ، فولدر ، لیبل و فرم ها در ابعاد و اندازه های استاندارد یکی از اصلی ترین ابزار های مکاتبات داخلی و خارجی یک مجموعه می باشد.

طراحی ست اداری خلاقانه و منحصر بفرد یکی از عناصر برند سازی و ارتقا سطح یک مجموعه است . طراحی ست و اوراق اداری با هارمونی و رعایت اصول طراحی و چاپ می تواند خود یک ابزار تبلیغاتی موثر با کمترین هزینه نسبت به سایر ابزار های تبلیغاتی با ماندگاری بالا باشد.

چاپ

طراحی پاکت نامه

طراحی و چاپ پاکت یک دیگر از عناصر مهم و تاثیر گذار یک ست اداری موفق می باشد ، معمولا پاکت نامه به اصطلاح ملخی در ابعاد ۲۲*۱۱ و پاکت A4 در سایز ۲۳ *۳۲٫۵ ،پاکت A5 در سایز ۲۳ * ۱۶ می باشند ، در طراحی پاکت بجز ابعاد ذکر شده می تواند از ابعاد های دلخواه و طرح خاص و خلاقانه بر اساس نیاز مشتری استفاده نمود و در زمینه چاپ ، چاپ در داخل و خارج پاکت،  ۵ رنگ همزمان ، ساخت قالب سفارشی ،دایکات لبه گرد ، چسب درب پاکت ، با کاغذ های تحریر ، گلاسه ، کتان ، فانتزی طرح دار و همچنین مقوایی کارتی قابل اجرا  می باشد.

طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت هم عناصر تشکیل دهنده یک ست اداری می باشد ، معمولا بیزنس کارت ها در ابعاد و سایز استاندارد بصورت ۵٫۵ * ۴٫۸ و ۸٫۹ * ۵٫۸ می باشند ، که رعایت نکاتی در زمینه ترکیب و عنوان بندی مناسب ، هارمونی رنگ ها ، سایز فونت ، رعایت فاصله های قبل و بعد از برش می تواند در زیبایی آن تاثیر گذار باشد .

چاپ

و چاپ آن به دو صورت عمومی و اختصاصی قابل انجام است که بنا به حساسیت مشتری قابل اجرا در ابعاد و برش های خاص ، نقره و برجسته قابل انجام می باشد ، جنس مورد استفاده عموما گلاسه مات یا براق ، کتان آلمان ، هلند، مقوایی کارتی، با روکش سلفون یا لمینیت می باشد .