طراحی ساک دستی؛ ۴۰ نمونه ساک‌دستی همراه با نکات طراحی آن‌ها

بسیاری از شرکت‌ها برای هدایای تبلیغاتی خود علاوه بر چاپ تراکت و چاپ کارت ویزیت، ساک دستی نیز طراحی می‌کنند. با چاپ ساک دستی نه تنها برند تجاری‌تان را در ذهن مشتری ماندگار می‌کنید بلکه می‌توانید به بازاریابی محصولات وخدمات خود نیز بپردازید.

بنابراین باید اصول مهمی را در طراحی رعایت نمایید . در این مقاله شما را با نکات طراحی ساک دستی و ۴۰ نمونه طراحی آن ها آشنا خواهیم کرد.

ما معمولا برای حمل مواد غذایی یا کالاهای سبک از ساک‌دستی یا کیسه‌‌های کاغذی استفاده می‌کنیم. طراحی ساک دستی دقیقا شبیه به طراحی بسته‌بندی است. درواقع ساک‌دستی یا کیسه‌های دستی برای نشان دادن تمام جلال محصول درون آن طراحی شده‌اند. بنابراین طراحی شما باید برجسته باشد و طراحی خلاقانه‌ای متفاوت با سایرین داشته باشید. حتما باید توجه نمایید که لوگوی برندتان را نیز بر روی ساک دستی چاپ نمایید تا در بین مخاطبان شناخته شوید پس نیاز دارید به طراحی لوگوی مناسب و مخصوص به خود بپردازید. ما در اینجا 40 ایده برای طراحی ساک دستی آورده‌ایم که توسط طراحان بااستعداد ساخته شده است.

1-ساک‌دستی

Bukvarius

در طراحی این ساک‌دستی دو عنصر بصری یادگیری و بازی با هم ترکیب شده‌اند، این ساک‌دستی به عنوان کیف‌های مدرسه‌ای تلطیف می‌شوند و ارائه نام تجاری موجود در آن یادآوری درس‌های ترسیم است و قوانین طنزآمیز در تقویم‌های جیبی به فرد کمک می‌کند تا قوانین را بهتر یاد بگیرد.

ساک دستی کاغذی

ساک دستی کاغذی

2-ساک‌دستی

Eco Bag

در اینجا با ساک‌دستی آشنا می‌شوید که نه تنها یک دوستدار طبیعت است بلکه خود یک طبیعت ناب است. کیسه کاغذی EcoBag حاوی دانه‌های داخلی گیاهان مختلف است. آن را در هر کجا بیندازید پس از باران از بین می‌رود و به یک چمنزار کوچک بابونه یا شبدر تبدیل می‌شود.

ساک دستی کاغذی

ساک دستی کاغذی

3-ساک‌دستی

Chick Chirik

لوازم بسته‌بندی ویژه مانند کاغذ بسته‌بندی، جعبه‌ها، بسته‌ها، برچسب‌ها و غیره به طور خاص برای افزایش تجربه طراحی شده‌اند. بیشتر مواد مورد استفاده برای بسته‌بندی (مانند کاغذ کرافت و جوت) بازیافتی، دست‌ساز، طبیعی و نرم هستند و احساس گرما ایجاد می‌کنند. Chick Chirik به منظور تکمیل لحظات شاد بسته‌بندی و خدماتی از ساک ‌های دستی را به منظور مبادله هدیه ساخته است.

ساک دستی کاغذی

ساک دستی کاغذی

4-ساک‌دستی تحویل سوشی

ساک‌دستی تحویل سوشی درواقع دو حوله کاغذی تاشو هستند که یک ستاره نینجا را تشکیل می‌دهند و از خردل‌های کوچک ساخته شده‌اند. مفهوم شکل بسته‌ها این است که وقتی در بالای یکدیگر قرار دارند اریگامی تشکیل می‌دهند. هر بسته از یک تکه کاغذ جامد که برای نگه داشتن آن از چسب استفاده نشده است بیرون می‌آید.

ساک‌دستی

ساک‌دستی تحویل سوشی

5-ساک‌دستی و کاغذ بسته‌بندی

Salling

این طرح یک هویت بصری جدید از فروشگاه دانمارکی Salling است که برای کارت ویزیت، نامه، کاغذ بسته‌بندی و کیسه‌های کاغذی استفاده می‌شود.

ساک دستی کاغذی

ساک دستی کاغذی

6-ساک دستی

Embalagem Ama Terra

این ساک‌دستی یک بسته‌بندی مصور موزاییک است.

 ساک دستی

ساک دستی

7-ساک‌دستی BIGABAG ساخت خودتان از کاغذ بازیافت شده

این ساک‌دستی از کاغذ بازیافت شده ساخته شده بدون چسب ساخته شده است.

ساک دستی کاغذی

ساک دستی کاغذی

۸.ساک‌دستی طراحی شده برای عاشقان غذا

بر روی این ساک‌دستی محصولات به طور سنتی برروی تخته سیاه با حروف بزرگ و جدا از هم ذکر شده‌اند که با یک تکه گچ نوشته شده‌اند. این مجموعه از پنج بسته شامل موارد خاص است که یادآوری بسته‌های قدیمی را نشان می‌دهد. این ایده به این نکته اشاره دارد که مواد غذایی از گذشته طبیعی‌تر و سالم‌تر بوده است. با چاپ پاکت مناسب برای عاشقان غذا میتوانید مخاطبان زیادی را جذب کنید.

ساک دستی کاغذی

ساک دستی کاغذی

9-ساک‌دستی طراحی فروشگاه

این ساک‌دستی ظاهری مدرن‌تر و زیباتر و البته تیره‌تر دارد. پیام روی کاغذ لوگوی کیسه که به شکل قهوه‌ای برجسته تیره است از طریق فویل برنز از دور ناپدید می‌شود. گرچه ساک‌های دستی و کیسه‌های کاغذی بیشماری تولید شده است اما این طرح همچنان پرطرفدار است و در حال تولید است.

ساک دستی کاغذی

ساک دستی کاغذی

10-طراحی کیف خریدRudi

این کیسه کاغذی دارای بیش از یک چین یا تای اضافه است. این چین اضافه به کیسه انعطاف‌پذیری بیشتری می‌بخشد. این کیسه در حالی که در حال باز شدن است به یک پایه محکم تبدیل می‌شود. علی‌رغم این خاصیت تاشو این طراحی را می‌توان در دسته طراحی‌های ساده برای ساک‌دستی قرار داد.

ساک دستی کاغذی

ساک دستی کاغذی

11-سینی کاغذی مکدونالد

طراحی ساک دستی به این صورت به منظور آوردن تجربه مک‌دونالد به خانه انجام شده است که یک کیسه کاغذی زیبا به اسم McDelivery را ایجاد کرده است. این کیسه‌های کاغذی یکبار باز می‌شوند و تبدیل به سینی‌های دوست داشتنی می‌شوند. هر کیسه کاغذی در هنگام باز شدن طرحی متفاوت را نشان می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد تا از غذای مورد علاقه مک‌دونالد خود برروی یک سینی پیچیده لذت ببرید.

ساک دستی کاغذی

ساک دستی کاغذی

12-ساک‌دستی

Perrakis

عبارت نوشته شده برروی این ساک یک اصطلاح یونانی عادی است. این عبارت به این دلیل مورد توجه قرار گرفته شده است که به گیرنده موضوع مورد نظر که همان آب است را معرفی کند.

ساک دستی کاغذی

ساک دستی کاغذی

13-ساک‌دستی خرید

این کیسه خرید متعلق به یک فروشگاه مد است. این فروشگاه به مشتری یک ساک‌دستی مدرن و زیبا مرتبط با کار خود ارائه می‌دهد.

ساک دستی کاغذی

ساک دستی کاغذی