چاپ قبض و رسید یکی از مسائل مهم در زمینه کسب و کار می باشد.

چرا که درستی  چاپ قبض و رسید میتواند تاثیر مهمی بر عملکرد شما و تجارتتان داشته باشد. شما عزیزان جهت طراحی و چاپ قبض و رسید میتوانید با مجموعه آکسون تماس گرفته و با کارشناسان متخصص در این زمینه مشورت نمایید و علاوه بر طراحی میتوانید سفارش چاپ بدهید.

چاپ قبض

چاپ قبض – چاپ قبض رسید برای این مورد استفاده قرار میگیرد که شما توانایی ارائه کالا، خدمات و محصولات به صورت آنی را به مشتری ندارید و بایستی پروسه ای برای تحویل طی شود.

در این صورت شما با ارائه قبض رسید می توانید علاوه بر دریافت اطلاعات ایشان از قبیل نام، آدرس، تلفن و تاریخ ثبت سفارش، رسیدی برای دریافت بیعانه به ایشان ارائه کنید.

همچنین ارائه کننده رسید به شما به نوعی مشخص کننده صاحب خدمات یا کالا می باشد .

قبض رسید ها هم می توانند کلاس کاری شما را حفظ نمایند و هم اعتماد مشتری را نسبت به خودتان بالاتر ببرید.

اینکه مشتری در ازای دریافت بیعانه و وجه به شما، رسیدی با طراحی شکیل و چاپ قوی برای پول و خدماتی که قرار است از شما بگیرد، دریافت نماید؛ هم به این اطمینان میرسد که شما برای کسب و کار خود ارزش قائلید و هم اینکه برای مشتری ارزش قائل هستید.

همچنین ارائه رسید از سوی شما، باعث سهولت بیشتر کار خودتان نیز خواهد بود. در این صورت دیگر فرقی نمیکند کدام یک از همکاران و نیروهای زیر دست شما با مشتری در ارتباط بوده و با ایشان مکاتبه کرده است، چرا که ته قبضی که برای شما باقی می ماند، تمام اطلاعات مشتری را شامل می شود و به راحتی می توانید پیگیری مطالبات خود را انجام دهید.

ابعاد و خدمات چاپ قبض رسید

سایز معمول چاپ قبوض A5 ( 14.5 × 21 ) و یا 10 × 21 بصورت افقی می باشد . این قبض ها بصورت تک نسخه ای چاپ میشوند و یک سوم قبض برای فروشنده و دو سوم قبض با پرفراژ جدا شده و در اختیار خریدار قرار میگیرد .

خدمات قبض شامل شماره، پرفراژ و صحافی منگنه می باشد.

چاپ دیجیتال روشا، قابلیت چاپ قبضهای رسید تا طول حداکثر 42 سانتی متر را بصورت تک رنگ ( مشکی ) و تمام رنگی در حداقل تیراژ 100 عدد و حداکثر تیراژ نامحدود فراهم نموده است.

قیمت قبض و رسید

همچنین میتوانید برای آگاهی از قیمت قبض و رسید به سایت آکسون رفته و تعرفه قیمت های به روز  آن را مشاهده نمایید.

برای دیدن قیمت ها  می توانید به این اینجا بروید.

نمونه های قبض را میتوانید در قسمت زیر مشاهده نمایید.

 

سوالات متداول

آیا طراحی قبض هم انجام می دهید؟

بله ، شما عزیزان می توانید متن+تصویر و توضیحات در مورد طرح خود را به ما ارسال کنید و طراحان ما در کوتاهترین زمان طرح شما طراحی و برای شما جهت تایید

برای چاپ ارسال می کنند.

کمترین تعدادی که چاپ می کنید چه تعدادی هست؟

تعداد چاپ از 1000 عدد شروع میشود.

چند روزه قبض ها به دستم می رسه؟

اگر ساکن استان تهران باشید در کوتاه ترین زمان و در یک روز کاری سفارش شما تحویل داده می شود ولی اگر ساکن دیگر شهرها و استان ها باشید حداکثر 2

الی 3 روز کاری طول می کشد.ارسال به سراسر کشور داریم.

چگونه می توانم سفارش دهم ؟

شما می توانید با استفاده از راه های ارتباطی که در پایین محصول قرار گرفته است اقدام فرمایید ساده ترین روش و سریع ترین روش سفارش از طریق تلگرام می

باشد.

چگونه هزینه را پرداخت کنم ؟

شما عزیزان می توانید با استفاده از درگاه های پرداخت و یا شماره کارت های که کارشناسان ما برای شما ارسال می کنند هزینه چاپ قبض خود را پرداخت کنید.