زماني که محصولي با کيفيت بالا چاپ نمي شود بدين حالت کابوس آن شرکت شکل مي گيرد. به همين دلیل است که سعي داریم شرکت هاي مطمئني را انتخاب کنيم که تخفيف بيشتري را براي مشتريان قائل شوند.

1.  نحوه خدمات رساني به مشتريان:

شرکت ها فکر مي کنند که در چاپ آنلاين مانند چاپ سنتي لازم نيست که الزامات و موارد خاص مربوط به آنرا برآورده کنند. اين شرکت ها بايد در اين زمينه نيز احتياجات و شروط مشتريان را برآورده کرده، در صورتي که بتوانند خدمات با کيفيت و مطمئني را در چاپ فراهم کنند، فقط در اين صورت است که اعتبار خود را باز خواهند يافت.

اين شرکت ها بايد  علت مورد هایی که محصولات مشتريان به خوبي چاپ نمي شوند را بشناسند و به آن اگاه باشند،  فقط با رعايت اين موارد است که در زمينه چاپ و توليد محصولات چاپي معروف و تبديل به يک برند مي شوند.

چاپ

2. کيفيت چاپ و تنوع محصولات:

شرکت ها فکر مي کنند که چاپ آنلاين فقط مختص چاپ تراکت و محصولاتي از اين دست است که کيفيت پاييني داشته و فقط مواردي را که ارزش ريالي پاييني دارند را شامل مي شود. به علاوه فکر مي کنند که در چاپ آنلاين فقط تعدادي کم و در تيراژ پايين از محصولات قابل چاپ هستند.

3. هزينه هاي اندک:

بيشتر شرکت هاي چاپ اين چنين  فکر میکنند که با چاپ سنتي و آفلاين بهتر مي توانند به مشتريان خود خدمت رساني کنند و خدمات حضوري نسبت به خدمات آنلاين بسيار ارزشمند است.

در سري مقالات مقايسه چاپ آنلاين با چاپ سنتي (آفلاين)، سه نظر مختلف در زمينه چاپ آنلاين را بحث و بررسي خواهيم کرد. واقعياتي را به شما نشان خواهيم داد که بايد به آنها توجه کرده و بدين صورت از بزرگترين اشتباهات در زمينه صنعت چاپ دوری کنیم چراکه صنعت چاپ، بسيار ارزشمند است. پس به دقت مطالعه کنید.

 

چاپ

در چاپ آنلاين حتما لازم نيست متخصص باشيد.

در چاپ آنلاين سفارشات را دريافت کرده و حتي آنرا به شرکت هايي که آنها را نمي شناسيد و از شما دور هستند ارجاع دهيد، دور بودن مکان بدين معني نيست که ضرب العجل هاي مشتري اهميتي ندارد يا براي مثال رنگ لوگو بي اهميت است.

به همين دليل است که بيشتر عموم شرکت ها چاپ سنتي (آفلاين) را مطمئن مي دانند و به سوي آن معطوف مي شوند. به تصور چنين افرادي چاپ هاي آفلاين با تجهيزاتي صورت مي گيرد و نحوه خدمات رساني به مشتريان بهتر و عالي خواهد شد.
ولي، شرط مي بنديم، تمايلي نداريد سفارشات چاپ سنتي را به وب سايت  چاپ آکسون بسپاريد، اين گونه نيست.همانطوري که حسابدار همچاپ مي گويد، با چاپ آنلاين مي توانيم نه تنها تراکت ها، بلکه بروشورهاي بزرگ و حتي کتب و جزوات درسي، پوسترهاي با کيفيت بالا و بسته بندي هاي خاص، و ديگر محصولات چاپي و غيره را به چاپ برسانيم.

چاپ آنلاين، نياز به تجربه و مهارت دارد بدين ترتيب است که سفارشات را دريافت کرده و آنها را با کمترين هزينه به انجام مي رسانيد. در چاپخانه همچاپ، بهترين دستگاه ها و ماشين آلات چاپ و افراد متخصص کنارهم گرد آمده اند.

 

تحولي در چاپ سنتي (و حتي آنلاين)

چاپ آنلاين توانسته بسياري از صنايع را مانند گردشگري، هتلداري، بانک و بورس  تا فست فود، خريد ملک ، حراج ماشين يا مسافرت و تعطيلات را متحول کند. اين چنين تحولي نه تنها مفيد، ارزشمند و در ارائه خدمات مهم است، بلکه از اينترنت استفاده مي کند تا به کارهاي خود سرعت بخشد، کارايي خود را بالا برده و هزينه هاي اضافي ببار نياورد.

اين چنين تحولي در صنعت چاپ در نيز به وقوع پيوسته است. نحوه ارائه سفارش آسان و سريع بوده به علاوه با اين روش مي توانيد در هزينه هاي خود صرفه جويي کنيد چراکه اين سفارشات با چاپ آنلاين، به انجام مي رسد، ولي توجه داشته باشيد که در هر حال از کيفيت چاپ محصولات شما کاسته نخواهد شد و در چاپ سنتي و آفلاين نيز نحوه خدمات رساني به مشتريان برهمين اساس خواهد بود.

آیا  چاپ آنلاين، با چاپ سنتي تفاوت چنداني ندارد؟

به طور قطع اين چنين چاپي محسوس، واقعي و مملو از احساس است که مشتريان شما مي توانند آنها را تشخيص دهند، که نسبت به هر ابزار و رسانه ديگري خيلي سريع به انجام مي رسد. به همين دليل است که اولين چاپخانه آنلاين را راه اندازي کرده ايم تا بتوانيم به نحو شايسته تري به مشتريان خود خدمت رساني کرده و به همراه با نمايندگي هاي خود به سراسر کشور خدمت رساني کنيم. به خاطر همين مزايا است که در هر 25 ثانيه با دفتر مرکزي و چاپخانه چاپ آکسون، تماس تلفني برقرار مي شود.
بيشتر مشتريان به نحوه خدمات رساني مطلوب بسيار مهم است و آنرا به خاطر مي سپارند، همانطوري که  مي گويد: بهترين گروه متخصص از حسابداران زبده تا تيم پشتيباني را به خدمت گرفته ايم تا بتوانيم به بهترين شکل ممکن به مشتريان خدمات رساني کنيم.

حالا اين شماييد که گوشي تلفن را برمي داريد و راجع به کيفيت سفارشات خودتان صحبت مي کنيد. از زماني که نمونه کاغذها را ملاحظه مي کنيد که برروي آنها خدمات ويژه و تکميلي به انجام رسيده تا زماني که اکثر افراد و  براي برآوردن نيازهاي شما کار مي کنند و يا اينکه در صورت بروز اشکالات چاپي، به چاپ آنلاين ما اعتماد و اطمينان کرده تا زماني که تمامي مراحل با موفقيت به انجام مي رسد و سفارش شما در نهايت دقت چاپ و تحويل مي گردد. بايد با مشتري تماس فيزيکي و حضوري برقرار کنيم به عوض اينکه از راه دور با مشتري تماس هايي برقرار سازيم.

احساس مسئوليت در همه مراحل چاپ و توليد محصولات

از زماني که سفارش خود را ارسال مي کنيد تا زماني که محصولات چاپي بسته بندي شده و به شما تحويل مي گردد، هريک از تيم هاي طراحي، چاپ، پشتيباني و لجستيک  نسبت به تحويل باکيفيت محصول شما احساس مسئوليت مي کنند.

اگر دقت کرده باشيد حتي زماني که بروشورها در داخل جعبه هاي پستي قرار مي گيرند بدين معني است که آخرين تيم در همچاپ محصول شما را بسته بندي کرده است. به همين دليل چاپ آکسون، يک کار حرفه اي را ارائه مي دهد، فقط چاپ آنلاين نيست، بلکه مجموعه اي از افراد متخصص و مجرب و حرفه اي است.
اين همان تفاوت بين چاپ و چاپ سنتي است که در نهايت شما بر اين اساس سفارش مي دهيد. و باز در همين رابطه، بيان مي کند که چاپ آکسون، مجرب ترين تيم چاپ ايران بوده و جزء بهترين چاپخانه هاي ايران به شمار مي رود.