نمونه کاتالوگ

لیست قیمت و مشخصات انواع کاتالوگ
سفارش آنلاین چاپ کاتالوگ

کاتالوگ چیست؟

کاتالوگ یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی است که صاحبان کسب وکار برای معرفی محصول و برند خود نیاز دارند از آن درکنار سایر ابزارهای بازاریابی و تبلیغاتی استفاده کنند.

شما نمونه کاتالوگ را میتوانید در قسمت بالا مشاهده نمایید و برای مشاهده نمونه های بیشتر کاتالوگ میتوانید به پیج اینستاگرام چاپ آکسون مراجعه نمایید.

همچنین برای اطلاع و انتخاب سایز کاتالوگ و چاپ کاتالوگ و چاپ کاتالوگ آنلاین و ..با مجموعه چاپ آکسون تماس حاصل نمایید.

طراحی کاتالوگ

طراحی کاتالوگ یکی از دشوار ترین طراحی های چاپی محسوب میشود که فقط طراحان حرفه ای و چاپخانه های معتبر از عهده آن بر می آیند.چاپ آکسون با چندین سال سابقه در طراحی و چاپ کاتالوگ در خدمت شما عزیزان می باشد.

هزینه چاپ کاتالوگ:

طراحی و چاپ کاتالوگ معمولاً گران تر است. به همین دلیل به تعداد محدود و تنها برای خریداران، فروشندگان عمده و به طور کلی واسطان میان تولیدکننده و مصرف کننده، تهیه و چاپ می شود. یکی دیگر از دلایل گرانتر شدن کاتالوگ ها، استفاده از کاغذهای ضخیمی است که حداقل وزن آن ها ۲۰۰ گرم می باشد. اندازه، سایز و تعداد برگ های هر کاتالوگ وابسته به نیاز و سلیقه های مختلف، متفاوت است و محدودیت و الگوی خاصی ندارد.

مشاوران مجموعه چاپ آکسون میتوانند بهترین گزینه برای کسب و کار شما به شما معرفی نمایند.

فرق کاتالوگ و بروشور

  • کاتالوگ ها اطلاعات جامع و کاملی در مورد محصولات یا خدمات یک کسب و کار در خود جای داده است. در صورتی که در بروشورها ما اطلاعات مختصر و جزئی تری از یک یا چند محصول یا خدمات در یک کسب و کار مشاهده می کنیم.
  • کاتالوگ ها برای خریداران یا توزیع کننده گان عمده طراحی و چاپ می شود. در حالی که بروشور برای مصرف کننده تهیه و چاپ می گردد.
  • کاتالوگ ها به دلیل استفاده از کاغذهای سنگین تر و ضخیم تر، طراحی و چاپ متفاوت تر و … قیمت تمام شده بیشتری دارند. و این در حالی است که بروشور به دلیل کاربرد کاغذهای سبک، نوع طراحی و … ارزان تر است.
  • کاتالوگ ها معمولاً در تعداد محدود تهیه و چاپ می گردد. اما بروشور ها غالباً در تیراژ بالا و در سطح عمومی تر تهیه، چاپ و توزیع می شود.
  • ضمن این که می توان گفت بروشورها درهر سایزی چاپ می شوند اما کاتالوگ ها با آنکه استاندارد مشخصی در این زمینه وجود ندارد ، معمولا در کاغذهای A4 و A5 چاپ می شوند.

ویژگی های کاتالوگ :

یک کاتالوگ خوب باید:

  • براحتی قابل حمل باشد و کمترین زمان مطالعه را از مخاطبان بگیرد.
  • کمترین اقراق را در توضیحات به کار برده باشد چراکه نباید مخاطب را به اشتباه بیندازد.
  • به گونه ای طراحی شده باشد که نزدیک ترین ارتباط را با مخاطب برقرار کند و به تمام یا حداکثر سوالات او پاسخ دهد.
  • متن و تصویر با هم توازن داشت باشند و برای آگاهی بیشتر مخاطبان از آن ها استفاده شود.
  • در مقایسه با بروشور، تراکت و پوستر اطلاعات کامل تری به مخاطبان خود می دهد.
  • اغلب بصورت چهار رنگ چاپ می شوند.
  • برای طراحی و معرفی کالا هیچ الگوی محدود کننده مشخصی در تعداد صفحات ندارد.
  • در بعضی موارد برای جلوه بیشتر کاتالوگ ها، از روکش سلفون و یا UV موضعی استفاده می کنند.

فواید بازاریابی کاتالوگ چیست؟

از طریق بازاریابی کاتالوگ فقط مشتریان واقعی به سمت بازدید و خرید محصول روی می آورند.

بوسیله محتوا و پیشنهادهای درج شده در کاتالوگ، مشتریان جدیدی جذب خرید محصول می شوند.

مشتری علاقه مند به محصول، کاتالوگ را به عنوان یک راه ارتباطی در آینده نزد خود نگهداری می کند.

به دلیل اینکه استفاده از کاتالوگ برای بازاریابی و فروش نیازی به هزینه بالا ندارد؛ می تواند برای شرکت های تازه تاسیس و کوچک بسیار مفید و کاربردی باشد.

مشاوره و تماس با ما