نمونه کارت ویزیت سلفون مات

لیست قیمت و مشخصات انواع کارت ویزیت
سفارش آنلاین چاپ کارت ویزیت سلفون مات

چاپ کارت ویزیت سلفون

کارت ویزیت سلفون بر روی کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم چاپ میشود.اگر بعد از چاپ با روکشی از جنس سلفون مات پوشانده شود به آن کارت ویزیت سلفون مات گفته میشود.اگر با روکشی از جنس سلفون براق پوشانده شود به آن کارت ویزیت سلفون براق گفته میشود.در مدل کارت طلاکوب ، فیلم طلا زیر سلفون زده می شود که باعث می شود با خراش و دست خوردن آسیب نبیند.کارت ویزیت سلفون مات و کارت ویزیت سلفون براق ارزان و مقرون به صرفه می باشد.همچنین این کارت دارای قیمتی مناسب و اقتصادی است و انتخاب مناسبی در تیراژ های بالا به شمار می آید.

سلفون مات علاوه بر ویژگی های ذاتی سلفون مثل مقاومت در برابر رطوبت و پارگی بسیار شکیل بوده، بازتاب نور کمی دارد و مقاومت بالایی در جذب اثر انگشت ایجاد می کند و برای کارت ویزیت هایی با طراحی رنگ های تیره و کلاسیک بسیار مناسب است. پوشش سلفون ماتی که روی کارت ویزیت گلاسه معمولی کشیده می شود تغییری در انعطاف و ضخامت آن نمی گذارد. در صورتی که سلفون مات را برای پوشش کارت ویزیت خود انتخاب کرده اید ولی به دنبال کارتی ضخیم تر و مستحکم تر هستید می توانید گزینه گرماژ ۶۰۰ گرمی را انتخاب کرده و کارت ویزیتی ضخیم و محکم داشته باشید.

چاپ کارت ویزیت سلفون مات ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورصاف

چاپ کارت ویزیت سلفون مات ویزیتی ۸٫۵x4.8  می باشد.گوشه های این سری کارت ویزیت به صورت دورصاف می باشد.سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۸٫۵x4.8 باشد که بعد از برش سایز کارت ویزیت ۸٫۲x4.5 می شود و خلاصی برش این محصول ۳ میلیمتر می باشد .از ویژگی های بارز این سری کارت ویزیت امکان چاپ در ابعاد بزرگتر ۸٫۵ در ۴٫۸ یعنی به صورت ۲ لت به بالا می باشد. ( بزرگترین سایز قابل چاپ این محصول ۳۴x48 سانتیمتر می باشد. )کارت ویزیت سلفون مات در ۳ سرعت چاپی : ۸ روزکاری ، ۳ روزکاری و فوری یکروزه و به صورت چاپ یک طرفه و دو طرفه چاپ میشود .

چاپ کارت ویزیت سلفون مات ۹x6 دورگرد

چاپ کارت ویزیت سلفون مات ۹x6 دورگرد همواره به صورت دورگرد می باشد.سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۹ در ۶ سانتی متر باشد که می بایست خلاصی برش ۵ میلیمتری را برای طراحی این کارت استفاده کرد که البته سایز نهایی کارت ویزیت بعد از برش ۸٫۵ در ۵٫۵ سانت خواهد شد. هزینه چاپ یک رو و دورو در این محصول برابر می باشد.چاپ کارت ویزیت سلفون مات دورگرد ۹x6 نیز با ۳ سرعت چاپی ۸ روزکاری ، ۳ روزکاری و فوری یکروزه چاپ می شود .

چاپ کارت ویزیت سلفون مات موضعی ۹x6 دورگرد

برای چاپ کارت ویزیت سلفون مات موضعی ۹x6 دورگرد از یک فیلم یووی موضعی برای براق شدن و برجسته شدن کارت استفاده می شود . لبه های این نوع کارت ویزیت به صورت دورگرد می باشد.سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۹ در ۶ سانتی متر باشد که می بایست خلاصی برش ۵ میلیمتری را برای طراحی این کارت نیز استفاده کرد که البته سایز نهایی کارت ویزیت بعد از برش ۸٫۵ در ۵٫۵ سانت خواهد شد. از ویژگی های بارز این کارت ویزیت امکان چاپ یووی موضعی روی کارت می باشد. و  هزینه چاپ یک رو و دورو در این محصول برابر می باشد.چاپ کارت ویزیت سلفون مات موضعی دورگرد ۹x6 به صورت نهایتا ۱۳ روزکاری انجام می شود .

چاپ کارت ویزیت سلفون مات پروانه ای ۹x6

لبه های کارت ویزیت سلفون مات پروانه ای دورصاف است ولی قسمت های وسط کارت تورفتگی هایی وجود دارد.سایز طراحی این کارت ویزیت نیز ۹ در ۶ سانت می باشد با خلاصی برش ۵ میلیمتری که بعد از برش سایز نهایی کارت ۸٫۵ در ۵٫۵ سانت خواهد شد و به جهت طراحی صحیح و رعایت این نکته که نوشته ها و تکست های شما در برش پروانه ای شکل این محصول آسیب نبیند توصیه میشود که از قالب طراحی در قسمت قالب های طراحی مراجعه بفرمایید.چاپ کارت ویزیت سلفون مات پروانه ای ۹x6 به صورت نهایتا ۱۰ روزکاری انجام می شود.

چاپ کارت ویزیت سلفون مات دایره ای

چاپ کارت ویزیت سلفون مات دایره ای  در ۴ سایز با قطر های ۳ سانت ، ۴ سانت ، ۵٫۵ سانت و ۷٫۵ سانت چاپ ، برش و بسته بندی می شود .برای طراحی این محصول توصیه میشود که برای قطر های ۳ و ۴ سانت فایل خود را روی سایز ۸٫۵ در ۴٫۸ سانت قرار داده و ارسال کنید و برای قطرهای ۵٫۵ و ۷٫۵ سانت فایل خود را روی فایل ۸٫۵ در ۹٫۶ سانت قرار دهید و ارسال کنید و برای این محصول نیز توصیه میشود که خلاصی برش ۳ میل از لبه گرد کارت فاصله دهید.زمان های تحویل چاپ کارت ویزیت سلفون مات دایره ای ، ۱۰ روز و ۵ روزکاری می باشد.

چاپ کارت ویزیت سلفون مات طلاکوب ۹x6 دورگرد

کارت ویزیت سلفون مات طلاکوب پس از طلاکوبی با روکش سلفون مات پوشش داده میشود که ماندگاری کارت را به مراتب افزایش خواهد داد.گوشه های این کارت دورگرد می باشد.سایز طراحی این نوع کارت ویزیت نیز ۹ در ۶ سانت می باشد با خلاصی برش ۵ میلیمتری که بعد از برش سایز نهایی کارت ۸٫۵ در ۵٫۵ سانت خواهد شد .از ویژگی های بارز این محصول انجام خدمات تکمیلی طلاکوبی روی این محصول می باشد .چاپ کارت ویزیت سلفون مات طلاکوب دورگرد ۹x6 نهایتا ۱۳ روزکاری انجام می شود.

حداقل تیراژ فایل چاپ کارت ویزیت سلفون مات چه تعداد است؟

در چاپ کارت ویزیت سلفون مات حداقل تیراژ برای چاپ ۱۰۰۰ عدد می‌باشد.

قیمت کارت ویزیت سلفون مات

قیمت چاپ کارت ویزیت مات و کارت ویزیت سلفون مات مخملی نیز ارزان تر از کارت ویزیت های فانتزی است و به نوعی چاپ اقتصادی محسوب می شود.بهترین انتخاب برای چاپ کارت ویزیت میتواند کارت ویزیت سلفون مات باشد.

مشاوره و تماس با ما