نمونه کارت ویزیت لمینت براق

لیست قیمت و مشخصات انواع کارت ویزیت
سفارش آنلاین چاپ کارت ویزیت لمینت براق

نمونه کارت ویزیت لمینت براق

کارت ویزیت لمینت براق چیست؟کارت ویزیت لمینت بر روی کاغذ گلاسه ی ۳۰۰ گرم چاپ میشود.بعد از چاپ روکش لمینت ۱۵۰ میکرون بر روی آن قرار میگیرد.کلیه کارت ویزیت های لمینت شده دور گرد می باشد.ولی جنس لمینت برجسته از ۲ ورق ۳۰۰گرم است که به همراه سلفون به یکدیگر پرس شده اند که باعث شده ضخامت بالایی داشته باشد.این کارت ویزیت در دو حالت یکرو و دورو قابل سفارش و چاپ می باشد .

ویژگی‌های کارت ویزیت لمینت براق :

  • مقاومت: کارت ویزیت لمینت براق بسیار سخت تا می‌شود و مقاومت خیلی زیادی در برابر شکستن دارد. ضمنا ضخامت کارت‌های لمینت اندکی از کارت‌های سلفون بیشتر و بسیار محکم تر هستند.
  • مقاومت در برابر رطوبت: روکش براق از جنس پلاستیکی محکم بوده و به همین دلیل کارت ویزیت لمینت مات مقاومت بالایی در برابر آب دارد.
  • قابلیت نوشتن با خودکار روی کارت: با خودکار نمی توان بر روی آن نوشت و تنها میشود از ماژیک سی دی استفاده شود .

انواع کارت ویزیت لمینت براق: کارت ویزیت لمینت براق دایره ای و کارت ویزیت لمینت براق ویزیتی و کارت ویزیت لمینت براق دورگرد و کارت ویزیت لمینت براق طرح موج و کارت ویزیت لمینت براق مربع

 کارت ویزیت لمینت براق ۹x6 دورگرد

پوشش لمینت براق کارت ویزیت باعث می شود مقاومت کارت بشدت افزایش پیدا کند. لبه ای این سری کارت ویزیت نیز به صورت دورگرد می باشد.سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۹ در ۶ سانتی متر باشد با خلاصی برش ۵ میل که البته سایز نهایی کارت ویزیت ها بعد از برش ۸٫۵ در ۵٫۵ سانت خواهد شد.چاپ کارت ویزیت لمینت براق دورگرد ۹x6 نیز با ۳ سرعت چاپی ۸ روزکاری ، ۳ روزکاری و فوری یکروزه چاپ می شود .

 کارت ویزیت لمینت براق ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورگرد

چاپ کارت ویزیت لمینت براق ویزیتی به صورت دورگرد عرضه می شود.سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۸٫۵x4.8 باشد که بعد از برش سایز کارت ویزیت ۸x4.3 می شود و خلاصی برش این محصول ۵ میلیمتر می باشد .کارت ویزیت لمینت براق ویزیتی چاپ کارت با لبه دورگرد می باشد.کارت ویزیت لمینت براق ویزیتی به صورت ۱۱ روزکاری چاپ و ارائه میشود .

 کارت ویزیت لمینت براق طرح موج ۹x6 دورگرد

این کارت ویزیت به صورت یک گوشه تیز و یک گوشه گرد ارائه می شود که جلوه منحصر به فردی به این کارت خواهد بخشید. این مدل کارت ویزیت فقط در دو خانواده لمینت مات و لمینت براق ارائه میشود.سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۹ در ۶ سانتی متر باشد با خلاصی برش ۵ میل که البته سایز نهایی کارت ویزیت ها بعد از برش ۸٫۵ در ۵٫۵ سانت خواهد شد. این کارت ویزیت چاپ به صورت یک گوشه تیز دورصاف و یک گوشه گرد می باشد.چاپ کارت ویزیت لمینت براق طرح موج ۹x6 با سرعت چاپ ۱۱ روزکاری عرضه می شود .

 کارت ویزیت لمینت براق طلاکوب ۹x6 دورگرد

کارت لمینت براق ، روکش درخشنده و شفاف لمینت براق قسمت های طلاکوب جلوه فوق العاده ای دارند .سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۹ در ۶ سانتی متر باشد با خلاصی برش ۵ میل که البته سایز نهایی کارت ویزیت ها بعد از برش ۸٫۵ در ۵٫۵ سانت خواهد شد. از ویژگی های بارز این کارت ویزیت چاپ طلاکوب زیر روکش لمینت روی کارت می باشد.چاپ کارت ویزیت لمینت براق طلاکوب ۹x6 با سرعت چاپ ۱۶ روزکاری چاپ میشود.

 کارت ویزیت لمینت براق مربع دورگرد

کارت ویزیت لمینت براق مربع  بسیار شفاف و درخشنده خواهند بود.سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۵٫۵ در ۵٫۵ سانتی متر باشد با خلاصی برش ۵ میل که البته سایز نهایی کارت ویزیت ها بعد از برش ۵ در ۵ سانت خواهد شد. کارت ویزیت برش مربع  دورگرد می باشد.چاپ کارت ویزیت لمینت براق مربع با سرعت چاپ ۱۱ روزکاری چاپ میشود‌.

مشاوره و تماس با ما