پوستر های کم تیراژ برای تبلیغات کسب و کار های کوچک بهترین گزینه است و با تکرار میتوانید شهرت نام برندتان را افزایش دهید و مشتریان بسیاری برای خود بیابید.

به‌اين خاطر، فهرستي از پنج فايده‌ي پوسترهاي کم‌تيراژ براي کسب‌و‌کارهاي کوچک ارائه شده است که نمي‌توانيد آنها را ناديده بگیرید.

پوسترهاي کم‌تيراژ فرصت‌هاي بسیار عالی ارائه مي‌کنند

از آنجايي که از نظر کميت حداقلي محدوديتي نداريد، مي‌توانيد پنج، ده يا حتي يک پوستر را در يک زمان چاپ کنيد. اين امر فرصت‌هاي هدفمند خاصي را ارائه مي‌دهد تا اينکه بتوان تبليغات مرتبطي را به مخاطبان خاصي عرضه نمايند.

به‌عنوان مثال، ممکن است بخواهيد يک طرح پوستر را چاپ کنيد تا در کافه‌هاي محلي نصب شوند و پوستر ديگري را براي نمايش در سوپرمارکت‌ها طراحي و چاپ نماييد. هرچه تبليغات‌تان ارتباط بيشتري داشته باشند، احتمال اين‌که برندتان موردتوجه قرار گيرد نيز افزايش مي‌يابد و مشتري‌هاي جديد بدست بياوريد.

پوسترهاي کم‌تيراژ مي‌توانند تبليغات‌تان راحت‌تر بر اساس موقعيت مکاني به مخاطبان‌ ارتباط دهند.

چاپ

پوسترهاي کم‌تيراژ به صرفه هستند

هرچه تعداد چاپ کمتر باشد، هزينه‌ها نيز متناسب با آن کاهش مي‌يابند. شما هرجايي مي‌توانيد از يک تا پنجاه پوستر را با فناوري چاپ ديجيتالي فوق‌پيشرفته چاپ کنيد و از هزينه‌هاي گزاف آماده‌سازي کليشه‌ در چاپ افست نيز اجتناب نماييد.

همان‌طور که کسب‌و‌کارهاي کوچک مي‌دانند، پوسترهاي کم‌تيراژ يکي از بهترين راهبردها براي حفظ بودجه‌ي اندک تبليغات و قرباني نکردن دسترسي و مناسبت محتوايي آنها هستند.

پوسترهاي کم‌تيراژ شهرت برند شما را بشدت افزایش می دهد

ويژگي مقرون بصرفه بودن پوسترهاي کم‌تيراژ به کسب‌و‌کارهاي کوچک کمک مي‌کند که بتوانند شهرهاي خود را با پوسترها تبليغاتي بپوشانند و به ورطه‌ي ورشکستگي سقوط نکنند.

اين نوع تکرار موجب افزايش شهرت برند مي‌شود و تصوير برند را در ذهن ناخودآگاه مشتريان فرو مي‌کند. اين امر نيز به‌نوبه‌ي خود موجب مي‌شود که وقتي مشتريان نياز به خريد محصولي داشته باشند، ناخودآگاه به فکر برند شما بيافتند.

همه مي‌دانيم که تکرار موجب فروش مي‌شود و پوسترهاي کم‌تيراژ مي‌تواند راهي فوق‌العاده براي حضور همه‌جايي برندتان باشد. مي‌توانيد حتي هر چندهفته يکبار پوسترهاي خود را با طرح‌هاي جديدي عوض کنيد و از آنجا که اين کار هزينه‌ي چنداني در پي ندارد، از نظر بودجه هم در مضيقه قرار نخواهيد گرفت.

چاپ

پوسترهاي کم‌تيراژ مي‌توانند شما را از رقباي‌تان بالاتر ببرد

پوسترهاي کم‌تيراژ را مي‌توان حداکثر تا سايز 100 x 70 سانتي‌متري چاپ کرد که اين اندازه بيشتر براي پوستر فيلم‌ها سردر سينماها استفاده مي‌شوند. پوسترها را بزرگ‌تر از اين سايز چاپ نمي‌کنند، ولي شما مي‌توانيد با چاپ پوسترهاي بزرگ‌تر در رقابت براي جلب توجه مشتريان مسلط شويد.

پس يکي از روش‌هايي که بايد مدنظر داشته باشيد، چاپ پوسترهاي کم‌تيراژ اندازه‌ي بزرگ مقرون بصرفه است.

پوسترهاي کم‌تيراژ تصور کيفيت را ایجاد می نماید

اکثر اوقات براي دستيابي به مقرون بصرفه بودن بايد کيفيت را قرباني کرد. اما اين در مورد چاپ پوسترهاي کم‌تيراژي مصداق ندارد چراکه آنها را با استفاده از چاپگرهاي ديجيتالي فوق‌پيشرفته‌اي توليد مي‌کنند که هر تک چاپ آنها کيفيت ممتازي دارند.

دقيقا به‌خاطر همين فناوري است که چاپ پوسترهاي کم‌تيراژ امکان‌پذير شده است. با استفاده از کاغذهاي کيفيت‌بالاي سلفون گلاسه 45 کيلوگرمي مي‌توانيد پوسترهاي زيبايي را چاپ کنيد که هر کدام از آنها کيفيت ممتاز و بي‌نقصي داشته باشند و تبليغات محصولات، خدمات، فروش‌ها و رويدادها را براي کسب‌و‌کارهاي کوچک به‌صورت مقرون بصرفه‌اي دربياورند.