چاپ اتیکت های جوراب

آیا برای شما هم اتفاق افتاده که لباسی یا جوراب تهیه کنید کاغذ یا پارچه ای شما را اذیت کند؟همان اتیکت است که بر روی آن مشخصاتی دیده می شود که در واقع راهنمایی میکند که چه محصولی به کار شما می آید اتیکت با توجه به نوع چاپ و اطلاعات بر روی آن انواع مختلف دارد. با کمی دقت می توانید مدل های مختلف آن را در منزل یا محل کار خود مشاهده کنید انواع پوشاک،کیف و کفش، جوراب ها،تخت خواب و ملحفه،انواع لوازم بچه،ملزومات لباس،فرش،حوله و لیف و … مورد استفاده است.

با ما همراه باشید تا درباره اتیکت ها بیشتر بدانیم:

یکی از پر مصرف ترین نوع پوشاک هر شخصی در زندگی  جوراب می باشد که روزانه خیلی از مردم در جستجوی برند خوب و با کیفیت هستند.

اولین موردی که توجه هر کسی را جلب میکند برند و نوع معرفی برند خود هست که حس اعتماد به آن محصول را بدست آورد

چاپ اتیکت جوراب به عنوان یکی از مهمترین هر تولیدی مورد استفاده می باشد. به همین جهت لازم است تا این آویزها به صورت فول رنگی و با برش های کاملاً درخشان در اختیار شما عزیزان قرار بگیرد.
چاپ کاور جوراب، چاپ لیبل آویز و همچنین چاپ اتیکت آویز جزء موارد پر مصرف هستند که باید در همه ی مراکز تولیدی جهت تبلیغ بهتر محصولات استفاده شود.

در اصل می‌توان گفت که کار اصلی اتیکت  همراه ساختن نام برند و برخی مشخصات تجاری شما در کنار محصول است که به مشتری ها ارائه می‌دهید. به همین دلیل کیفیت چاپ و زیبایی ظاهری آن و حتی اطلاعاتی که در آن قرار می‌گیرد همگی باید با کیفیت باشند

برای ثبت سفارس اتیکت های جوراب کلیک کنید

لزوم استفاده از اتیکت

وجود اتیکت بر روی جوراب و بسیاری از محصولات با افزایش اعتماد مشتری ها می شود. مشتریان به هیچ وجه نمیخوان اجناس و کالاهایی را خریداری کنند که به نظر می رسد برندی ندارند. همه اتیکت ها، مارک ها و کارت آویزها که بر روی لباس ها مشاهده می شوند به گونه ای اصالت یک کالا را تضمین میکند

لیبل یا اتیکت

اتیکت ها موادی از جنس کاغذ، پلیمر، پارچه هستند که می توان اطلاعاتی را در رابطه با شناسایی محصول یا کالا بر روی چاپ کرد. به عبارتی می توان گفت اتیکت شناسنامه کالای تولیدی شما است ، واسطه ای میان شما و مخاطب شما جهت معرفی در رابطه با  ساخت و اطمینان از اصالت محصول خریداری شده و شرکت تولید کننده کالا

مشتری با بررسی اتیکت و توضحات برند درج شده بر روی محصول، می تواند از مسائلی چون :نوع محصول، اصالت و مجوز های مربوطه و غیره را بررسی نموده و کالای موردنظر را با چندین محصول مشابه دیگر، مقایسه و انتخاب کند.

راهنمای انتخاب انواع اتیکت

با توجه به تنوع اتیکت ها و گستردگی ممکن است برای انتخاب آن دچار سردرگمی شوید.در اینجا نکات میتوانید با ما تماس بگیرید

برای اینکه سایز جوراب و برند خود  را بر روی آن معرفی کنید  باید از اتیکت استفاده کنید .ابعاد ۱*۲ پیشنهاد خوبی است.با توجه به اینکه افراد برای خرید جوراب حتما به یرند و اتیکت سایز آن توجه می کنند،انتخاب این نوع اتیکت یک امر ضروری است

برای انتخاب نوع پارچه  که برند و سایز محصول  را بر آن نمایش دهیدبا توجه به طرح و لوگوی خود باید انتخاب کنید؛اگر لوگوی شما جزییات بیشتری دارد و اندازه ان کوچک است،اتیکت طرح دارو  را انتخاب کنید. که این نوع اتیکت ها از کیفیت بیشتری برخوردار هستند.

برای راهنمایی کامل با ما در تماس باشید

انواع اتیک ها

اتیکت آویز

به اتیکت هایی گفته می شود که جنبه شناسایی شرکت و یا نوع محصول را دارا می باشد. بیانگر نام شرکت و معرفی فعالیت شرکت و نام و نوع محصول و امتیازات و در نهایت بارکد شناسایی محصول می باشند. این گونه اتیکت ها در انواع رنگ ها و سایزها وجود دارند و کاملا بدون چسب هستند. این اتیکت ها  در هر جایی که امکان چسباندن روی محصول وجود نداشته باشد مورد استفاده قرار می گیرند و به محصول آویخته می‌شوند.

اتیکت یا لیبل امنیتی

لیبل های امنیتی لیبل هایی هستند که بعد از چسبانیده شدن به سطح موردنظر، امکان برداشتن آنها به صورت سالم وجود نداشته و در صورت کنده شدن قطعه قطعه شده یا تغییر شکل می دهند، در واقع امکان استفاده مجدد از آنها وجود ندارد. به همین دلیل برای برچسب اموال و یا گارانتی و یا استفاده از آن به صورت برچسب امنیتی بسیار عالی می باشند.

لیبل وید نیز نوع خاصی از لیبل های امنیتی با گارانتی هستند از جنس کاغذی با پلاستیکی که در مقابل بسیار مقاوم اند و به راحتی از بین نمی روند، اما ویژگی بسیار مهم آن ها در این است که در صورت جدا شدن از سطحی که به آن چسبیده شده، بر روی محصول اثری شطرنجی با نوشتار به جای می گذارند.

اتیکت آویز دار

این نوع اتیکت های جوراب دارای یک آویز از جنس  مقوا هستند که بوسیله مقوای اتیکت به جوراب وصل می شوند.

این اتیکت ها قابلیت چاپ از تعداد کم تا تعداد بسیار زیاد را دارا هستند و طبق دلخواه مشتری و با توجه به لوگو و اطلاعات محصول به چاپ می رسد.

قیمت چاپ اتیکت جوراب

شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از قیمت تمامی محصولات چاپی مجموعه چاپ آکسون با مشاوران آکسون تماس حاصل نمایید.قیمت اتیکت جوراب و اتیکت لباس را میتوانید در قسمت زیر مشاهده نمایید.چاپ انواع اتیکت در مجموعه چاپ آکسون انجام گرفته میشود.

ثبت سفارش چاپ انواع اتیکت لباس و جوراب