چاپ ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای به طور محسوس یکی از پرکاربرد ترین انواع چاپ ساک دستی می باشد و با نام های ساک دستی تبلیغاتی ،ساک خرید، شاپینگ بگ شناخته شده است.ساک دستی پارچه ای میتواند تبلیغی شگرف در حیطه کاری شما ایجاد نماید چرا که اکثرافرادی که ساک دستی پارچه ای هدیه میگیرند آن را دور نمی اندازند  و بارها از آن استفاده مینمایند.این محصول امکان این را به شما میدهد که به صورت طولانی مدت از برند و کسب و کار خود تبلیغ کنید.در این مقاله قصد داریم نکات طراحی و چاپ ساک دستی پارچه ای و قیمت انواع ساک دستی پارچه ای و خدمات دیگر را بیان نماییم.

ویدئو دستگاه چاپ ساک دستی پارچه ای

شما عزیزان میتوانید در قسمت پایین ویدئو روند چاپ ساک دستی را مشاهده نمایید و با فرآیند چاپ سیلک ساک دستی آشنا شوید.این ویدیو چاپ ساک دستی را به وضوح برای شما به نمایش میگذارد.

[aparat id=’VHQa5′]

نکات مهم در مورد طراحی ساک دستی پارچه ای:

متن تبلیغاتی در ساک دستی:

یکی از موضوعات مهم در بحث طراحی ساک دستی نوشته های (متن تبلیغاتی) این محصول است که تاثیر زیادی در طرح نهایی دارد اشاره می کنیم:

تعداد فونت های محدود:

برای فونت های لوگو، تیتر و توضیحات ساک دستی از انواع فونت های ساده ای استفاده کنید که به راحتی قابل خواندن باشد، اما تنوع فونت ها نباید زیاد باشد زیرا چشم سخت تر به آن ها عادت می کند. به یاد داشته باشید که هدف نوشته، خوانده شدن است و استفاده از چندین نوع فونت مختلف خوانایی متن را کاهش می دهد همچنین انتخاب فونت های محدود باعث می شود یکپارچگی طراحی حفظ شود.

استفاده از سایز های مختلف:

تغییر اندازه ی فونت یک ابزار موثر برای تاکید بر روی نوشته است. اهمیت این موضوع در مورد انواع ساک دستی به خاطر کاربرد این محصولات تبلیغاتی  بیشتر است. به طور کلی انواع ساک دستی تبلیغاتی به صورت گذرا و به مدت زمان کمی دیده می شود، به همین دلیل سایز و اندازه ی فونت اثر زیادی در قابل خواندن بودن متن بر روی ساک دستی تبلیغاتی دارد. استفاده از رنگ های مختلف می تواند اثر این موضوع را افزایش دهد.

فاصله ی بین المان ها:

برای پر کردن فضاهای اضافی  در طرح ساک دستی می توان از فاصله ی بین حروف، aligning و متراکم کردن کلمات استفاده کرد. البته باید توجه داشت که فاصله ی بین حروف و کلمات به اندازه ای زیاد نشود که از هم جدا دیده شوند و همچنین زیاد هم در هم  ادغام نشوند  که خوانایی متن کم شود.

طراحی ساک دستی تبلیغاتی باید به گونه ای انجام شود که وقتی فردی ساک دستی تبلیغاتی را از دور و برای مدت زمان کوتاه می بیند باز هم تمام پیغامی که میخواهیم انتقال بدهیم را دریافت کند. در عین حال نباید در طراحی، نکات مهم و برجسته فقط اسم و لوگوی شرکت وجود داشته باشد بلکه  باید بیشتر روی مسائلی که برای مشتریان مهم است و به آنها سود می رساند تمرکز کرد. این مساله برای تهیه عکس مربوط به تبلیغی که در نظر دارید بسیار حائز اهمیت است.

قیمت ساک دستی پارچه ای

برای اطلاع  از هزینه طراحی ساک دستـی پارچه ای میتوانید با طراحان آکسون تماس حاصل نمایید.پیشنهاد میکنیم قبل از طراحی و چاپ ساک دستی حتما از تجربه کارشناسان ما استفاده نماییدراهنمای طراحی : در صورتی که مایل هستید خودتان طراحی کنید باید طرحتان تک رنگ و مشکی باشد. ماکسیمم سایز باید A4 باشد. در ضمن پیشنهاد می شود از خطوط و نوشته های نازک و ریز به هیچ عنوان استفاده ننمایید.

مشاهده قیمت ساک دستی پارچه ای
توضیحات تکمیلی چاپ ساک دستی پارچه ای

موارد استفاده از ساک دستی پارچه ای در مجموعه چاپ آکسون

در حال حاضر از این نوع ساک‌ها به عنوان بسته بندی و کاور وسایل، بسته بندی انواع میوه، حبوبات و برنج و بسته بندی کیف و کفش استفاده می‌شود.حتی بسیاری از تولیدکنندگان لوازم خانگی برای بسته بندی کالای خود و نیز به منظور ایجاد یک لایه محافظتی،  از ساک اسپان باند یا همان سوزنی استفاده می کنند.از موارد استفاده دیگر می‌توان به کاور مواد اولیه و محصولات در انبار کارخانجات، کاور کامپیوتر و لوازم جانبی آن اشاره کرد.بسیاری از تولید کنندگان و فروشندگان البسه از جمله کت و شلوار و کزون ها امروزه از این نوع پارچه‌ها به عنوان کاور استفاده می‌کنند.از موارد استفاده دیگر می‌توان به کاور مواد اولیه و محصولات در انبار کارخانجات، کاور کامپیوتر و لوازم جانبی آن اشاره کرد.بسیاری از تولید کنندگان و فروشندگان البسه از جمله کت و شلوار و کزون ها امروزه از این نوع پارچه‌ها به عنوان کاور استفاده می‌کنند.

انواع دستگیره ساک دستی

دسته موزی که در واقع جای خالی تعبیه شده بر بالای ساک دستی پارچه‌ای به عنوان دستگیره است و نوع دیگر دستگیره زنبیلی است که با اتصال دسته به بالای ساک ارائه می‌شود.

رنگ ساک دستی پارچه ای

هزینه چاپ با رنگ‌های معمولی از قبیل مشکی، قرمز، آبی، سبز و…  در این جدول مشخص شده است.

چاپ با رنگ‌های طلایی و نقره‌ای  نیز امکان اجرا بر روی ساک‌های دستی پارچه‌ای دارند که البته هزینه آن‌ها نسبت به رنگ‌های معمولی مقداری بالاتر است

تماس با مشاوران مجموعه چاپ آکسون

انواع ساک دستی پارچه ای در مجموعه چاپ آکسون

چاپ ساک کتان

با توجه به جنبه‌های زیست‌محیطی و دوام زیاد آن در استفاده مکرر، به مدت طولانی توسط مخاطبان مورد استفاده قرار می‌گیرد.با استفاده از تکنولوژی چاپ سیلک اسکرین می‌توان به راحتی روی ساک لوگو و نام برند را چاپ کرد.پارچه متقال از الیاف کرباس یا کتان ساخته می‌شود و در دسته پارچه های نخی قرار می‌گیرد. پارچه متقال مقاومت و استحکام زیادی دارد و به همین علت از قدیم در ساخت کیسه بسته بندی، بادبان کشتی، خیمه و چادر کاربرد داشته است. امروزه پارچه متقال به علت قیمت ارزان و خنک بودن تبدیل به یکی از پارچه های محبوب برای لباس های تابستانی در صنعت مد شده است. همچنین برای ساخت روکش مبل، رومیزی یا پرده هم استفاده می‌شود. به طور کلی طراحان سعی می‌کنند بیشتر از پارچه های سازگار به محیط زیست به جای محصولات مصنوعی که در طبیعت تجزیه نمی‌شوند استفاده کنند.

چاپ ساک سوزنی

یکی از انواع ساک پارچه‌ای است که در دو نوع دوختی و پرسی تولید می‌شود. این ساک‌ها مزیت‌های زیادی برای در نظر گرفتن به عنوان هدیه تبلیغاتی دارند.کاربرد این نوع از شاپینگ بگ پارچه ای در ایران بسیار بیشتر ساک کتان می باشد.

سوالات متداول چاپ ساک دستی پارچه ای

ابعاد ۵۰×۴۰  و۳۵×۲۵ و ۳۵×۴۵ و ۳۰×۴۰ و ۵۰×۵۰ می باشد.

اگر سایز و مدل ساک دستی پارچه ای از قبل تولید شده باشد، زمان تحویل آن نسبت به چاپی که قرار است روی آن بخورد بین ۳ الی ۴ روز کاری زمان میبرد . اگر ساک دستی مورد نظر شما از قبل تولید نشده باشد، نیاز به ۷ الی ۱۰ روز کاری برای تولید آن است.

حداقل سفارش ساک دستی سوزنی ۵۰۰ عدد است. در صورت موجود نبودن ساک دستی برای تولید آن باید حداقل ۱۰۰۰ عدد سفارش دهید.

چاپ روی ساک دستی سوزنی اغلب بصورت چاپ سیلک اسکرین انجام میشود. قیمت چاپ ساک دستی سوزنی نسبت به تعداد رنگ چاپ روی ساک دستی سوزنی و نوع چاپ آن متغیر می باشد. مثلا برای چاپ طلایی و نقره ای، قیمت چاپ بیشتر می شود.

میتوان برای شخصی سازی ساک دستی سوزنی از کاست های کناری و کف و از دسته بندی استفاده کرد. که این قابلیت ها قیمت نهایی ساک دستی را افزایش می دهد.

ساک دستی سوزنی در گراماژ ۶۰ گرمی و ۹۰ گرمی تولید می شود.