چاپ کارت ویزیت

امروزه در دنیا میلیارد ها کارت ویزیت طراحی و چاپ می شوند کارت ویزیت به عنوان معرفی کسب و کار خود به کار می رود کارت ویزیت را کارتی است که اطلاعاتی مثل نام و آدرس کسب و کار یا معرفی مدیر کسب و کار را نشان می دهد.

نکته ای که وجود دارد این است که خیلی ها کارت ویزیت دارند اما بازخوردی از آن ندارند.دور انداخته شدن کارت ویزیت یا نگه داری آن به طراحی زیبا و خلاقانه کارت بستگی دارد.

اگر صاحب کسب و کار خود هستید، میتواند این کسب و کار تشکیل شده از یک نفر یا چند صد نفر باشد،و یا برای معرفی شخص خودتان، در هر صورت نیاز به معرفی خود و محصول خود به مشتریان جدید دارید. روش های گوناگونی برای معرفی کسب و کار به دنیای خارج از آن وجود دارد که یکی از مهم ترین آن، استفاده از کارت ویزیت است. متاسفانه بسیاری از کسب و کارها شخصا وارد عمل شده و به طراحی کارت ویزیت می پردازند. در حالی که اگر کارت ویزیت از جنس و ظاهری زیبا به دور باشد مشتری های خود را دور میکند

پس بنابراین شما نیاز به یک کارت ویزیت زیبا،خلاقانه،با کیفیت که بتواند به سادگی هدف کسب کارتان را به مشتری برساند

هویت بخشیدن به برند هر کسب و کار

برای استارت کسب و کار خود، و برند سازی باید بدانید که برندیگ شامل هویت بصری نیز می شود. پس کارت ویزیت می تواند یک ابزار مفید برای معرفی و اصالت بخشیدن به کسب و کار خود است

کارت ویزیت ها به صورت بصری هویت هدف کسب و کارتان را نشان می دهند. به کسب و کار شما یک اصالت می بخشند که در یاد مخاطب می ماند که شما چه کسی هستید و چه کاری یا چه خدماتی قرار است ارائه دهید.

پس باید حتما در طراحی و ساخت کارت ویزیت تمام تلاش خود را بگذارید.

در صورتی که کارت ویزیت اصولی و اختصاری طراحی گردد، موثر واقع شده و پیام برند کسب و کار و نیز و ارزش های کسب و کار را به مشتری القا می کند و نگرشی مثبت در مخاطبان نسبت به کسب و کار شما ایجاد می کند.

خیلی ها هستند که کارت ویزیت را وقتی که بدست آن ها می رسد به سطلح زباله ارجاع مس دهند. اما اگر کارت ویزیت طراحی زیبا و جلوه خاصی داشته باشد حتی اگر به کار مخاطب نیاید بخاطر جلوه و طراحی زیبا آن را نگه میدارد و حتما روزی به کارش میاید پس حتما جلوه و زیبایی کارت ویزیت را در نظر داشته باشید

انواع کارت ویزیت

کارت ویزیت گلاسه با سلفون مات گلاسه با سلفون مات

جنس این نوع کارت ویزیت ها از کاغذ گلاسه هست. این کارت ویزیت بر روی کاغذهای گلاسه با ابعاد استاندارد 8/5*5/5 سانتی متر با دو نوع دور ساده یا دورگرد چاپ می‌شود.

پس از چاپ کارت ویزیت بر روی آن روکشی از سلفون های مات کشیده می شود.این نوع از کارت ویزیت ظاهری رسمی‌تر نسبت به سایر کارت‌ ویزیت‌ها داشته و جلوه ای مات و تیره دارد. قبل از چاپبه این نکته توجه کنید که روکش سلفون با رنگی که برای کارت ویزیت طراحی شده، همخوانی داشته باشد.

کارت‌های با روکش سلفونی نرم و منعطف بوده، به راحتی شکسته نمی‌شوند. این نوع از کارت‌ها ضد آب، ضد خش و دارای ماندگاری و طول عمر بالا هستند و روکش سلفونی که بر روی آن کشیده می شود مانع از تماس مستقیم دست مخاطب با رنگ اصلی می‌ شود.

برای ثبت سفارش کارت ویزیت کلیک کنید

کارت ویزیت جنس کتان

اگر به دنبال کارت ویزیت شیک و اصیل هستید می توانید از کارت ویزیت بافت دارو یا همان کتان استفاده کنید. کارت ویزیت بافت دار یا جنس کتان در همان نگاه اول، جلب توجه می کند و مشتری را مجذوب خود می کند و و وقتی آن را دست میگیرد برای لحظاتی تمام توجه مخاطب فقط جلب جنس آن خواهد شد.

اگر به دنبال استفاده از رنگ های متفاوت در طراحی کارت ویزیت خود هستید،بهتر است استفاده از جنس کتان را بگذارید کار. طرح شما برای این نوع از کاغذ باید ساده باشد و تا آنجایی که می توانید از رنگ های روشن و سفید استفاده کنید، تا به خوبی زیبایی کارت ویزیت شما نمایان شود.

حتما به این نکته توجه کنید که بافت کاغذ کتان اجازه استفاده از رنگ های به اصطلاح پر حجم را نمی دهد و در نظر داشته باشد که بر وری این کارت ویزیت ها هیچ روکش یا برچسبی استفاده نمی شود پس از این کارت های ویزیت کتان توقع استحکام و مقاومت بالایی را نداشته باشید.

کارت ویزیت کتان را قطعا میتوان در دسته کارت ویزیت خاص و کارت ویزیت فانتزی از نظر جنس کاغذ به ‌کار رفته در آن قرار داد. نوع بافت کاغذ استفاده شده در کارت ویزیت کتان، چه به لحاظ بصری و چه به لحاظ لمس و در دست گرفتن کارت جذابیت و برتری خاصی به این محصول بخشیده است.

کارت ویزیت گلاسه با لمینت براق

کارت ویزیت لمینت براق با ابعاد استاندار با جنس گلاسه چاپ شده و در پایان با لمینت گرم روشن و براق روکش می شود و در مقایسه با بقیه کارت ویزیت ها مقاوت روکش آن بیشتر است این کارت ها با دستگاه کاتر به صورت دورگرد و دور تیز طبق سلیقه مشتری برش می‌خورند و روکش لمینت روی آن علاوه بر کیفیت بالا، ماندگاری، دوام و استحکام بیشتری نسبت به سلفون دارد چرا که سلفون نسبت به لمینت نرم تر است. یکی از ویژگی های این کارتها این است که به راحتی خم نشده و در اثر خم شدن به راحتی شکسته می‌شوند و ظاهری شق و رق دارند این نوع کارتویزیت ها ضد خش هستند و دقت کنید که نمی‌توانید با خودکار روی آن بنوسید.

کارت ویزیت گلاسه با سلفون مات مخملی

کارت ویزیت گلاسه با سلفون مات مخملی جنسی از گلاسه با ابعاد استاندارد و ظاهری مات دارد و بسیار شیک، زیبا و تاثیرگذار است و به علت داشتن کاغذی با بافت زیبا، نرم و روکش مخملی، لمس آن احساس خوبی را به مخاطبان منتقل می‌کند و آنان مایلند زمان بیشتری آن را در دستان خود نگه دارند. پس از انجام عملیات چاپ روکشی از سلفون مات مخملی روی کارت ویزیت کشیده می‌شود. مخمل جلوه خاص و چشم نوازی برای کارت ویزیت دارد علاوه بر آن چاپ کارت هایی با این بافت و این نوع روکش باعث افزایش ماندگاری، دوام و طول عمر کارت ویزیت در برابر عواملی مانند رطوبت، گرما، خش و شکستگی و … می گردد. روکش کارت ویزیت سلفون مخملی و از لطافت فوق العاده بالایی نسبت به دیگر سلفون ها و لمینت ها برخوردار است و از جنس نانو است.

کارت ویزیت طرح چرم

طراحي کارت ويزيت چرم جزوء طراحی های خاص،لوکس و گران محصوب می شود که گرانی آن به سبب استفاده از ماده چرم و سخت بودن طراحی روی این ماده رخ ‌داده است.

در واقع یکی از مهم‌ترین و بهترین طراحی‌ها در زمینه طراحی کارت ویزیت را می‌توانیم طراحي کارت ويزيت چرم بدانیم.مسلماً اولین چیزی که به ذهن ما خطور می‌کند این است که طراحي کارت ويزيت چرم می‌تواند گران‌تر از مابقی طراحی‌ها باشد علت آن را استفاده از ماده اولیه چرم می‌توان بیان کرد

دادن احساس غرور و وابسته کردن مشتری به کسب‌وکار امروزه اصلی‌ترین و مهم‌ترین هدف یک کسب و کار و برند محسوب می‌شود. اگر دقت کرده باشید برندهای گوشی شیایومی،سامسونگ و اپل و… عموماً در این راستا تلاش می‌کنند و شما می‌توانید نتایج آن را در برند هایی که در این زمینه پیشرفت کرده اند را ببینید.

طراحي کارت ويزيت چرم را دست‌کم نگیرید، این طراحی می‌تواند مشتری‌های مهم شمارا برای شما نگه دارد و دست سایر برندها را که باید راه طولانی‌تری برای جذب این مشتری برود، کوتاه می‌کند.

کارت ویزیت برش خاص

این نوع کارت ویزیت ها می تواند در ذهن مخاطب نقش بسته و همیشه به یاد مشتری بماند.این نوع کارت ویزیت ها با برش های خاص جلوه بسیار زیبایی به کارت شما می دهد و باعث رشد بهتر کسب و کار شما می شود.این دسته از کارت ویزیت داری مقاومت و ضخامت معمولی است که طرح زیبای دلبرا است و با وجود قیمت بسیار متناسب یکی از پر طرفدار ترین نوع کارت ویزیت ها هستند.

یکی از بهترین و خلاقانه ترین روش ها، کارت های ویزیت برش خاص هستند. به وسیله این نوع کارت های ویزیت، کارت ویزیت شما به صورت یک مستطیل ساده و مانند سایر کارت های ویزیت نخواهد بود، بلکه تفاوتی در ساختار آن به وجود می آید. این نوع کارت ها بیشتر مناسب افرادی است که می خواهند کارت ویزیتی متفاوت با دیگران داشته باشند و دلیلی برای نگاه داری کارت ویزیت خود نزد مخاطبان به دست آورند و آن هم جذب مخاطب به وسیله خلاقیت است.

شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از قیمت تمامی محصولات چاپی مجموعه چاپ آکسون با مشاوران آکسون تماس حاصل نمایید.قیمت اتیکت جوراب و اتیکت لباس را میتوانید در قسمت زیر مشاهده نمایید.چاپ انواع اتیکت در مجموعه چاپ آکسون انجام گرفته میشود.

برای ثبت سفارش کارت ویزیت کلیک کنید