چاپ پاکت قرص و دارو

چاپ پاکت قرص و کپسول

پاکت قرص

چاپ پاکت قرص و کپسول | هیچ تفاوتی بین پاکت کاغذی قرص و یا دیگر پاکت های بسته بندی قرص وجود ندارد. از همین صورت می توان از تمامی نمونه های سلفونی ، متالایز و یا لمینت شده استفاده شود.

پاکت های آلمینیومی ( متالایز )

یکی از برترین جایگزین های جعبه دارو پاکت های متالایز است. که راحت مصرف تر و چاپ پذیری بسیار بالاتری همراه با هزینه کمتری دارد. و با تنوع زیاد و خاص بودن بسته بندی می تواند می تواند باعث افزایش میزان در فروش پاکت ها میشود.

پاکت مکمل ورزشی

یکی از بهترین موارد برای بسته بندی دارو و مکمل های ورزشی استفاده از انواع پاکت ایستاده، پاکت کاست دار و زیپ کیپ ها می باشد. پاکت ها معمولا در انواع شفاف، متالایز و کرافت موجود می باشد که هر یک کاربرد مخصوص خود را به همراه دارد.

دارو و مکمل های بدنسازی به شکل جامد و به صورت پودری، قرص و یا کپسول در بسته بندی های مختلف در قالب قوطی، بطری، ساشه، بلیستر، کیسه، تیوب و… ارائه می شوند. این بسته بندی ها بر حسب مواد اولیه ای که در آن ها به کار رفته می توانند از جنس پلاستیک، شیشه، فلز، مقوا و… باشند. در این میان، بسته بندی های پلاستیکی بر پایه مواد پلی اتیلنی یکی از بهترین گزینه ها جهت بسته بندی دارو و مکمل ورزشی می باشند که در عین شیک و بهداشتی بودن، مقرون به صرفه نیز هستند. بسته بندی های پلاستیکی خود انواع مختلفی دارند که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد.

چاپ پاکت قرص و کپسول

پاکت قرص

یکی از بهترین موارد برای بسته بندی دارو و مکمل های ورزشی استفاده از انواع پاکت ایستاده، پاکت کاست دار و زیپ کیپ هاست. پاکت ها معمولا در انواع شفاف، متالایز و کرافت موجود می باشند که هر یک کاربرد مخصوص خود را دارد. پاکت های متالایز یا آلومینیومی از جنس BOPP و دارای مقاومت بالا هستند و در برابر رطوبت و اکسیژن نفود ناپذیرند. از این نوع پاکت ها جهت بسته بندی انواع مکمل غذایی، مکمل ورزشی و مولتی ویتامین ها استفاده می شود. نوع دیگر پاکت کرافت است که از جنس کاغذ یا فیبرهای سلولزی بوده و گزینه بسیار مناسبی برای بسته بندی گیاهان دارویی است.

ساشه دارویی

ساشه های پلاستیکی یکی از انواع بسته بندی است که در دارو و مکمل به کار می رود. ساشه های دارویی، بسته های یک بار مصرف کوچکی هستند که برای بسته بندی انواع مختلف محصولات دارویی خشک و مکمل های رژیمی مورد استفاده قرار می گیرند. ساشه ها راحت بازشو هستند و استفاده از آن ها بسیار راحت است، چرا که دوز مصرف دارو در هر وعده را مشخص می کنند. پاکت ساشه می تواند از جنس سلفون متالایز باشد که به صورت لمینت شده در می آید. چند لایه بودن ساشه ها باعث ایجاد یک بسته بندی مناسب و ایده آل برای محصولات دارویی می شود که در برابر ورود هرگونه میکروب، نور، رطوبت و انواع گازها مقاوم است. این نوع بسته بندی قابل مصرف برای محصولات جامد، مایع ، پودر یا دانه ‌ای می باشد و در این بسته بندی انواع مکمل ها مثل زینک یا کلسیم از طریق برخی کمپانی های داروسازی عرضه شده است. از دیگر ویژگی های بسته بندی ساشه ای این است که طراحی کاربر پسند و کم حجمی دارند، از قابلیت چاپ پذیری و دوخت پذیری مناسبی برخوردارند و در اندازه ها و رنگ های گوناگون قابل سفارش می باشند. یکی از انواع ساشه ها ساشه مدادی یا ساشه استیک است که دارای ظاهری باریک و میله ای شکل می باشد.

چاپ پاکت قرص و کپسول

طراحی بسته بندی دارو و مکمل ورزشی

بسته بندی با اهدافی همچون نگهداری محصول و محافظت از آن و اهداف تبلیغاتی طراحی و تولید می شود. در واقع برای فروش محصولاتی مانند دارو و مکمل، نیاز به امور طراحی و چاپ می باشد تا بتوان با ارائه یک بسته بندی زیبا و بهداشتی محصول خود را به فروش رساند. طراحی، تولید و چاپ انواع بسته بندی دارو و مکمل ورزشی به همراه طراحی و چاپ لیبل آن ها جزئی از خدمات مجموعه وزین پلاست می باشد

پاکت کاغذی دارو

برای بسته بندی دارو می توانید از کاغذ کرافت یا همان پاکت کرافت استفاده کنید که دارای مقاومت و زخامت بسیار مناسب تری نسب به دیگر نوع های بسته بندی های کاغذی می باشد ، این نوع پاکت برای صنف های بهداشتی بیشتر در موارد فروشگاهی به کار می رود زیرا برای یک تولیدی یا کارخانه دارو هزینه بر است . از همین رو بیشتر فروشندگان دارو های گیاهی از پاکت گیاهان دارویی کرافتی استفاده می کنند.

پاکت کاغذی کوچک تر مکان‌های مختلف مصارف گوناگونی دارد و جز پاکت های پر مصرف به شمار می‌رود. پاکت کاغذی کوچک برای بسته بندی اجسامریزبسیار کاربردی است. ازپاکت کوچک کاغذی در خرازی ها، دربذر فروشی ها برای بسته بندی بذر ها، در عطاری ها برای بسته بندی گیاهان دارویی و ادویه جات، در داروخانهها به‌عنوانپاکت دارویا پاکت قرص و همه مکان‌هایی که نیاز به بسته بندی اجسام ریز است استفاده می‌شود همچنین می‌توان در فروشگاه ابزار و یراق برای بسته بندی میخ، پیچ و سایر ابزار های ریز ازپاکت کوچک کاغذیاستفاده کرد.

پاکت کرافت

پاکت کرافت ساده به عنوان یک بسته بندی شیک ، یکی از پر مصرف ترین نوع های بسته بندی برای مشاغلی همانند شیرینی فروشی ها ، عطاری ها ، مواد غذایی خانگی و است.

این نوع کاغذ داری مقاومت بسیار بالایی است که از سولفات خمیر پالپ تشکیل شده و کاربرد های گوناگونی همانند پاکت های ساده نامه ، پاکت های عروسی ، پاکت بسته بندی مواد غذایی ، ساک کاغذی دارد.

پاکت های بسته بندی کرافت کمتر برای بسته بندی های عمده همانند محصولات سوپر مارکت ها استفاده می شود ، بلکه بیشتر در شیرینی فروشی های ، آجیل و خشکبار و این دسته از مشاغل که به صورت دستی بسته بندی می شود استفاده می شود.

پاکت کرافت رنگی

شما می توانید از هر رنگی در چاپ این نوع پاکت ها استفاده کنید ، از همین رو می توانید پاکت بسته بندی کرافت را در هر طیف رنگبندی که مایل هستید سفارش دهید ، اما این نکته را دقت کنید که اهمیت دارد که جذابیت بسته بندی کرافت به رنگ اصلی ساده آن است ، البته در صورت وجود طرح چاپی باید رنگ پس زمینه مناسبی را انتخاب کنید.

در این نوع میتوانید زیپ هم به آن اضافه کنید و از حالت یک بار مصرف بودن بیرون بیاید و میتوانید به دلیل مقاوت بالا چندین بار از آن استفاده کنید

چاپ پاکت آزمایشگاه

چاپ پاکت قرص و کپسول

در اکثر مواقع جواب آزمایش بیمار و دیگر اطلاعات درمانی معمولا درون پاکتی یا کاور قرار داده می‌شود. چاپ پاکت بیمارستانی و چاپ پاکت آزمایشگاهی به منظور قرار دادن جواب MRI، پرونده بیمار یا دیگر اطلاعات درون کاور آن صورت می‌گیرد. چاپ کاور جواب آزمایشگاه به صورت افست، تا 4 رنگ مختلف و با مقوای گلاسه، مقوای پشت طوسی و کاغذ تحریر انجام می‌شود. همچنین امکان انجام خدمات تکمیلی چاپ مانند یووی، سلفون و … قالب خاص مطابق با سلیقه شما وجود دارد.

پاکت آزمایشگاه برای  استفاده های مختلفی به کار می رود که اطلاعات بیمار در آن قرار میگیرد از جمله:

چاپ کاور جواب آزمایش ملخی پنجره دار
چاپ پاکت آزمایشگاهی A4 که مناسب برگه‌های با سایز A4 می‌باشد.
پاکت جواب آزمایشگاهی A3 در مواردی مثل جواب سونوگرافی یا عکس کاربرد دارد.
و …
هیچ محدودیتی در ابعاد سفارشی وجود ندارد و همه ابعاد پاکت آزمایشگاهی در شبکه چاپ، مطابق با سلیقه شما تولید می‌شود.

برای سفارش چاپ انواع پاکت دارو کلیک کنید
چاپ پاکت قرص و کپسول