1. این ساک ها و کیسه ها سازگار با محیط زیست هستند

ساک کاغذی کرافت می تواند به طور کامل برعکس کیسه های پلاستیکی غیر قابل تجزیه پذیر که باعث آلودگی محیط زیست و دفن زباله ها می شود، بازیافت شوند. کاغذ کرافت می تواند چندین بار بازیافت و استفاده شود و در مقایسه با کیسه های پلاستیکی، انرژی کمتری برای ساخت ساک دستی کاغذی بازیافت شده صرف می شود.

کاغذ کرافت طبیعی در شکل قهوه ای بهترین مواد برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست است، برای اینکه این نوع کاغذ براحتی قابل تجزیه شدن است.

2. به راحتی سفارشی و شخصی سازی می شوند

پاکت کاغذی کرافت آماده می تواند به صورت شخصی و متناسب با نیازهای شما طراحی شوند. این به این دلیل است که چاپ بر روی پاکت کرافت آسان است و رنگ ها به شکلی طبیعی به نظر می رسند.

پاکت کاغذی کرافت ضخیم هستند، پیام های تبلیغاتی را بدون هیچ گونه محدودیتی می توان بر روی آن ها چاپ کنید و تبلیغات برندینگ خود را با استفاده از ساک دستی کاغذی کرافت خود به بهترین شکل ممکن انجام دهید. و با اندازه و ضخامت های مختلف، ساک دستی کاغذی کرافت را می توان با توجه به نیازهای شما طراحی کرد.

3. با آن ها فعالیت برند سازی شما بهتر می شود.

ساک کاغذی کرافت بهترین ابزار برای نام برند سازی است زیرا :

  • ظاهر قهوه ای آن ها، ظریف و باشکوه هستند.
  • فونت ها و رنگ ها در این سطوح قهوه ای جذابیت نمایشی بهتری دارند و به زیبایی و حرفه ای خود را نشان می دهند.
  • آنها با دوام هستند، و مشتری می تواند بار ها از آن استفاده کند و با این کار خود اعتبار را به نام تجاری شما به ارمغان آورد.این یک حقیقت واقعی است که استفاده و در درسترس بودن کیسه های پلاستیکی بیش از 5 دقیقه برای سلامتی انسان مخصوصا کودکان مضر است اما با استفاده از ساک دستی آماده کاغذی کرافت می توانیم این خطر را از خود و فرزندانمان دور کنیم زیرا آنها با منافذ هوای کمتری تهویه می شوند و ضرری برای کودکان ندارند.
  • چاپ

    4. اگر مواد غذایی درون آن ها گذاشته شوند به آن ها حس تازگی می دهد

    ساک کاغذی کرافت برای بسته بندی مواد غذایی بسیار ایده آل هستند زیرا مواد غذایی در آنها تازه تر باقی می مانند. این به این علت است که آنها منافذ هوایی کمتری دارند که به گردش هوا درون ساک کاغذی کرافت کمک می کند. در واقع، شاید شما جعبه های موز را دیده باشید که با استفاده از جعبه های کاغذی کرافت سوراخ دار حمل می شود، در واقع این بدین دلیل است این جعبه های کرافت باعث می شوند که که آنها را تازه نگه دارند .

     

    5. ضخیم و با دوام هستند

    ساک دستی کاغذی کرافت قهوه ای در بوتیک ها، فروشگاه های کفش، نمایشگاه ها و غیره برای بسته بندی استفاده می شود. حتی تلفن های همراه و وسایل الکترونیکی نیز در پاکت کرافت بسته بندی می شوند. این به این علت است که پاکت های کرافت بسیار ضخیم و با دوام هستند و می توانند حتی قطعات و مواد سنگینی همچون سیمان را بدون پاره شدن نگه دارند. جعبه منحصر به فرد آنها کمک می کند تا آنها را برای مدت زیادی نگهداری کند. کیسه کاغذ کرافت با الیاف ضخیمی ساخته شده است و به راحتی برای حمل اقلام مورد استفاده قرار می گیرد.