چاپ-کارت-ویزیت-در-گرگان

امروزه کارت ویزیتها با برشهای ساده و معمولی برای مردم و مصرف کننده‌ها تکراری شده است و صاحبان مشاغل تمایل دارند کارتی متفاوت به مشتری یا مصرف کننده ارائه دهند تا هم جذاب و هم بیانگر شغل و حرفه‌شان باشد و مهم‌تر اینکه مشتری یا مصرف کننده کارت را به دلیل زیبایی و جذاب بودن نزد خود نگه دارد و آن را دور نیندازد.

چاپ آکسون اولین مرکز چاپ کارت ویزیت های برش خاص در ایران می باشد که چاپ کارت ویزیت های برش خاص : سلفون مات،سلفون براق ، کتان ، لمینت مات ، لمینت براق ، لمینت برجسته ،لمینت برجسته طلاکوب,لمینت براق طلاکوب,لمینت مات طلاکوب,سلفون مخملی,لمینت مخملی,سلفون دورگرد ,لمینت براق دایریه , کارت ویزیت شیشه ای  , آهنربایی  با برشی متفاوت و دلخواه در این مرکز پذیرفته و به چاپ میرسد.

برش نا متعارف کارت ویزیت ، ایده تازه و نوینی بود که در سال 1387 توسط چاپ آکسون انجام گرفت تا برای آنانی که به دنبال کارت ویزیت هایی خاص و منحصر به فرد هستن باشد ، اگر به دنبال کارتی نفیس هستید که فاقد نمونه مشابه باشد ما این کارت را به شما پیشنهاد میکنیم .

کارت های ویزیت سفارشی برش قالب با استفاده از یک تیغه برش فولادی تیز به نام “قالب” تولید می شود که به شکل شبیه برش کوکی شکل می گیرد. از برش قالب می توان برای ایجاد یک شکل یا طرح تزئینی در داخل یک قطعه یا ایجاد یک شکل بیرونی جالب برای طراحی کارت ویزیت استفاده کرد.

نکات مهم در طراحی کارت ویزیت برش خاص

  • نوشتن عنوان اصلی به صورت درشت و خوانا

در طراحی کارت ویزیت برش خاص حتما نام برند مورد نظر را بصورت درشت و خواناتر از سایر مطالب بنویسید تا اولین چیزی باشد که چشم بیننده با آن برخورد میکند.

  • رنگ بندی مناسب کارت ویزیت

از رنگ بندی مناسب برای متن و اطلاعات درج شده در کارت استفاده نمایید تا چشم بیننده در کمترین زمان ممکن قادر به تفکیک کردن قسمتهای مهم و قسمت های دیگر کارت باشد.

  • انتخاب تصویر مناسب و تاثیرگذار

از تصویری استفاده کنید که نمایانگر کار، محصول و کمپانی شما باشد. استفاده از تصاویری که از کار و حرفه شما دور باشد فقط فضای کارت را اشغال کرده و هیچ تاثیری در به تصویر کشیدن کار و تجارت شما و معرفی محصولات و ارائه خدمات شما نخواهد داشت.

  • تاثیر قرار دادن لوگو در کارت ویزیت

اگر لوگو خاصی برای فروشگاه و یا شرکت خود دارید، میتوانید در طراحی کارت از آن استفاده کنید. لوگوی شما باعث میشود تا بیننده و مشتری با دیدن آن در هر مکان دیگری به یاد فروشگاه و یا شرکت شما بیفتد وآن را برای همیشه به خاطر بسپارد.

  • خوانا بودن متن کارت ویزیت

یکی از مهمترین فاکتورها در طراحی کارت ویزیت برش خاص که گاهی اوقات کارایی آن را به کل از بین میبرد خوانا نبودن نوشته های آن است. مشتریان شما نباید برای خواندن آدرس، شماره تلفن یا ایمیل شما با مشکل مواجه شوند.

  • کارت ویزیت را شلوغ نکنید

اطلاعات اضافه ، توضیح انواع کالا و خدمات و عنوان کردن طرح های تشویقی و تضمینی مطالبی است که جایی بر روی کارت ویزیت ندارد.

لیست قیمت چاپ کارت ویزیت برش خاص

برای مشاهده لیست قیمت کارت ویزیت های برش خاص بروز به قسمت زیر مراجعه نمایید.قیمت کارت ویزیت برش خاص مجموعه چاپ آکسون یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین قیمت ها می باشد. همچنین میتوانید برای اطلاع از قیمت ها و سوالات دیگر با شرکت تماس بگیرید.شما عزیزان میتوانید قیمت کارت ویزیت های برش خاص ما را در قسمت زیر مشاهده نمایید.

لیست قیمت کارت ویزیت برش خاص

نحوه ارسال محصولات چاپی در گرگان

ما در چاپ آکسون به دنبال شیوه های نوین و بهینه برای کاهش هزینه و بالا بردن کیفیت چاپ و ارسال سریع سفارشات به دست شما مشتریان عزیز می باشیم.

مجموعه  چاپ آکسون به جهت افزایش رضایت مندی مشتریان گرامی تهرانی و شهرستانی خود با شرکت های متنوعی عقد قراداد بسته است تا بتواند بسته ها و سفارشات شما را در اسرع وقت و البته کمترین هزینه و کمترین آسیب به دست مصرف کننده (بدون واسطه ) برساند.

ارسال محصولات چاپی با الوپیک و اسنپ و تیپاکس و باربری صورت میگیرد همچنین میتوانید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما مشاوره نمایید.

طراحی کارت ویزیت در گرگان

لرستان گل سر سبد شهرهای میهن است. مجموعه چاپ آکسون مفتخر به ارائه سرویس به همشهری های عزیز و هم استانی های لرستانی است. ما قصد داریم به لطف الهی چاپ کارت ویزیت برش خاص و تمامی محصولات چاپی را در استان لرستان انجام دهیم.

ما طی بیش از 12 سال سابقه کاری خود به عنوان یک چاپخانه موفق،‌ بارها با مشتریان ارجمند لرستانی کار کرده ایم و نسبت به مردمان با وسعت طبع و دورنگر لرستان، شناخت و ارادت داریم و به لطف خدا، امیدواریم بتوانیم سرویس دهی خوب و قابل قبولی را ارائه نماییم.

طراحی و چاپ کارت ویزیت برش خاص خود را به ما بسپارید تا بهترین خاطره چاپی خود را تجربه نمایید.

سوالات متداول و پر تکرار چاپ کارت ویزیت برش خاص

برای مشاهده نمامی محصولات چاپی مجموعه آکسون به پیج اینستاگرام چاپ آکسون مراجعه نمایید.

در صورتی که طراحی کارت ویزیت شما آماده است می‌توانید پس از انتخاب یکی از کارت ویزیت های مجموعه آکسون فایل طراحی خود را آپلود نموده تا توسط متخصصان چاپ این مجموعه مورد بررسی قرار گیرد. اما در صورتی که پیش از چاپ به طراحی کارت ویزیت نیاز داشته باشید، می‌توانید با کارشناسان ما در زمینه چاپ و طراحی مشاوره نمایید.

در صورتی که ابعاد فایل طراحی کارت ویزیت شما با ابعادی که در چاپ آکسون چاپ می‌شود تطابق نداشته باشد، فایل شما مرجوع شده و می‌بایست مجددا آن را با ابعاد صحیح ارسال نمایید. به همین دلیل ما برای شما عزیزان قالب‌های آماده‌ای را با فرمت‌های رایج، طراحی کرده و در صفحه هر محصول به صورت جداگانه قرار داده‌ایم. شما می‌توانید مطابق با ابعاد مورد نظرتان، قالب مختص به آن را دانلود کرده و پس از قرار دادن طرح خود در آن، فایل صحیح را برای ما ارسال نمایید.

مجموعه چاپ آکسون به عنوان یک شرکت مشتری‌محور در صنعت چاپ و طراحی، رضایت‌مندی مشتریان خود را در اولویت اول قرار داده و در همین راستا پاسخگویی نسبت به هرگونه مشکل در محصول ارائه شده و مرتفع‌سازی آن را از وظایف اصلی خود می‌داند.

  • چاپ آکسون از نگاه مشتریان :

کیفیت محصولات 92
گارانتی چاپ 100
پشتیبانی و پاسخگویی 93
بسته بندی سفارشات 86
زمان تحویل سفارشات 91
نحوه برخورد کارکنان 89
تنوع محصولات 75
0
سفارشات چاپ شده
0
بسته های ارسالی
0
مشتریان فعال
0
شرکت های همکار