کارت ویزیت خاص یکی از پر طرفدارترین کارت ویزیت هایی است که می توان در شرکت های بزرگ تجاری دید.

قیمت کارت ویزیت های خاص نسبت به کیفیتی که دارند بسیار کم است.

استفاده از کارت ویزیت خاص در روابط اجتماعی و بیزینس بسیار کارآمد و تاثیرگذار است .

کارت ویزیت خاص  با توجه به ابعاد و فضای کوچک خود، معرف شما و هویت سازمانی شماست.

انتخاب نوع کاغذ ، رنگ ، فونت ، طرح و سایز به طور غیر مستقیم تاثیر قوی و مطلوب به مخاطب شما میدهد .

کارت ویزیت خاص می تواند یک انتخاب عالی برای رونق کسب و کار شما و جذب مشتریانتان باشد.

پیشنهاد می کنیم برای رسیدن به این مهم حتما از نظرات کارشناسان خبره استفاده نمایید و از اعمال نظر های شخصی برای طراحی جدا پرهیز نمایید.

برای کارت ویزیت خاص عموما از سایزهای متعارف و استاندارد استفاده می شود .

با توجه به نوع کاربرد کارت از سایزهای دیگر نیز استفاده می شود.

سایزهای استاندارد:

  • Iran = 85 x 48 mm
    United States, Canada = 89 x 51 mm
    United Kingdom, Italy, France = 85 x 55 mm
    Russia, Argentina, India, Brazil = 90 x 50 mm
    Australia, Denmark, Sweden = 90 x 55 mm
    Japan = 91 x 55 mm
    Hong Kong, China, Malaysia = 90 x 54 mm

جنس کارت ویزیت خاص می تواند برجسته ،طلاکوب،نقره کوب و ..باشد.که در اینجا قصد داریم نمونه هایی زیبایی از آن را برای شما به نمایش بگذاریم.

کارت ویزیت خاص

کارت ویزیت خاص

کارت ویزیت خاص

کارت ویزیت خاص

کارت ویزیت خاص

کارت ویزیت خاص

کارت ویزیت خاص

کارت ویزیت خاص

کارت ویزیت خاص

کارت ویزیت خاص

کارت ویزیت خاص

کارت ویزیت خاص

کارت ویزیت خاص

شما  می توانید با مراجعه به سایت چاپ آکسون از قیمت کارت ویزیت مطلع شوید.

چاپ کارت ویزیت های مجموعه آکسون با بهترین کیفیت و با زبده ترین طراحان صورت می گیرد.

 

 طراحی کارت ویزیت

برخلاف تصور رایج، کارت های ویزیت یک تبلیغات ساده و معمولی نیستند. بلکه در عین هزینه کم می توانند تاثیر زیادی بر روی مشتریان و مخاطبین داشته باشند. بنابراین نحوه و چگونگی انتخاب کارت ویزیت اهمیت پیدا می کند که براساس نوع فعالیت مخاطبین صورت می گیرد و می توان به مجموعه ای از نکات به عنوان اصول انتخاب کارت ویزیت اشاره کرد که عبارتند از:

توجه به نوع مخاطبان؛ زمانی که مخاطبان افراد خاص یا شرکت های بزرگ هستند، کارت ویزیت باید جذاب و شکیل باشد به طوری که طرح های به کار رفته بر روی آنها برای مخاطب جذابیت خاصی داشته باشد. در این رابطه کارت ویزیت لمینت براق، کارت ویزیت لمینت برجسته، کارت ویزیت موضعی سلفون و کارت ویزیت لمینت مات انتخاب های مناسبی هستند.

کارت ویزیت های حرفه دارای طرح های خاص، متن های خوانا و رنگ های زیبا هستند. بنابراین در زمان انتخاب کارت ویزیت باید به این موارد توجه داشت.

چاپ کارت ویزیت نقش زیادی در زیبایی آن دارد. در صورتی که رنگ ها به خوبی بر روی کارت چاپ نشده باشند و یا رنگ فونت ها بیش از اندازه باشد، بطوری که خواندن متن را با مشکل مواجه کند، از میزان امتیاز کارت ویزیت کاسته می شود.

استفاده از شعارهای تبلیغاتی برای کارت ویزیتها نقش موثری را در تبلیغات ایفا می کند.

بنابراین بهتر است یک شعار مرتبط با محصولات و فعالیت شرکت انتخاب شود.

آدرس شرکت، وب سایت، ایمیل، شماره تلفن و … در جذب مشتریان اهمیت زیادی دارند. بنابراین یکی از معیارهای استاندارد بودن کارت ویزیت قرار دادن اطلاعات شخصی در آنها می باشد.

متمایز بودن یکی از دیگر نکات مهم در انتخاب کارت ویزیت است.

به همین منظور باید تصاویری که در کارت ویزیت استفاده می شوند با سایر کارتهای مشابه متفاوت باشد.

برای این کار می توان از رنگ های روشن و تصاویر خیره کننده استفاده کرد.