طراحی کارت ویزیت اهمیت بسزایی در معرفی و تبلیغ برند شما دارد. لوگو و رنگ ها و طرح بندی و انتخاب فونت در برند شما نقش حیاتی دارد.

در اين زمانه‌ي چاپ کارت ويزيت ارزان آنلاين، اهميت کاغذ خيلي راحت ناديده انگاشته مي‌شوند. به‌همين خاطر چاپخانه‌هاي بسياري کاغذهاي کارت ويزيت باريک و بي‌دوامي را با قيمت‌هاي پايه‌ي پاييني ارائه مي‌دهند. گرچه قيمت پايين براي کسب‌و‌کارهاي کوچک جذابيتي بسياري دارد، چاپ کارت ويزيت‌هاي بنجل و نامرغوب هزينه‌ي بالايي براي برندتان به همراه خواهد داشت، چون تصوير کلي برندتان بي‌ارزش و ناچيز مي‌سازد.

تحقيقات نشان داده است که انتخاب کاغذ تاثير مستقيمي بر شناساندن برندتان دارد. کاغذهاي نامرغوب کمک چنداني به ارتقاي اعتمادبنفس برندتان نمي‌کند و بيشتر به تصوير برندتان صدمه مي‌زنند. از طرف ديگر، کاغذ باکيفيت حس اعتمادبنفس را به برندتان القا مي‌کند و مشتريان را به خريد از شما وامي‌دارند.

 

سلفون گلاسه C25 ضخامت 16 (ضخامت بر حسب اينچ محاسبه مي‌شود، مثلا 16 يعني 0،016 اينچ)

اين کاغذ کارت ويزيت فوق‌ضخيم همراه با پرداخت گلاسه دورو است و مناسب برندهاي مدرن و پيشرو محسوب مي‌شود.

 

کاغذ مخملي با روکش لطيف ضخامت 15

کاغذ مرغوبي که پرداخت فوق‌العاده نرم و لطيفي دارد. اين کاغذ مناسب کارت ويزيت برندهاي لوکس و سطح‌بالا است.

چاپ

 

روکش مخملي ضخامت 15

اين کاغذ سنگين لطافت مخملي و سلفون نيمه‌مات دارد و مناسب برندهاي کلاسيک، باپرستيژ و گران است.

 

سلفون گلاسه C25 ضخامت 14

کاغذ باکيفيتي با سلفون گلاسه براق دورو است که کاربردي همه‌کاره دارد و هر برندي مي‌تواند از آن استفاده کند.

 

سلفون گلاسه C1S ضخامت 14

اين کاغذ هم مانند C25 است، ولي يک طرف آن براق و طرف ديگرش هم بدون روکش است. اين متريال مناسب برندهاي کاربردي است که اغلب به نوشتن در پشت کارت (مانند تاريخ و زمان ملاقات) نياز پيدا مي‌کنند.

چاپ

سلفون مات ضخامت 13

کاغذي مرغوب که با سلفون مات لطيفي پرداخت مي‌شود و مناسب برندهاي لوکس و سطح‌بالا است.

کاغذ 100 درصد بازيافتي سلفون مات ضخامت 13

کاغذي مات که 100 درصد از کاغذهاي مصرف‌شده‌ي بازيافتي تهيه مي‌شود. اين نوع کاغذ را برندهاي دوستدار محيط‌ زيست استفاده مي‌کنند تا خود را به‌عنوان حامي طبيعت نشان دهند.

 

کاغذ کتاني سفيد برجسته 45 کيلوگرمي

کاغذ کتاني برجسته‌اي که ظاهر روشن و برشته‌اي دارد. اين کاغذ مناسب برندهايي است که مي‌خواهند تصويري تميز و کلاسيک از خود به نمايش بگذارند.

کاغذ کتاني سفيد طبيعي 45 کيلوگرمي

کاغذ کتاني لطيفي که ظاهر نرم و خامه‌اي دارد و مناسب برندهاي سطح‌بالا و باپرستيژي که تصويري تميز و کلاسيک از خود ارائه مي‌دهند.