چاپ آکسون بهترین مرکز چاپ کارت ویزیت

اگر به دنبال چاپ کارت ویزیت فوری و چاپ کارت ویزیت یکروزه و کارت ویزیت ارزان می باشید در مرکز چاپ درستی قدم نهاده اید.چاپ آکسون با سال ها سابقه در زمینه چاپ در خدمت شما مشتریان محترم می باشد.

چاپ کارت ویزیت یک روزه خود را به ما بسپارید و بهترین کیفیت کارت ویزیت را بعد از یک روز از ما تحویل بگیرید.چاپ آکسون با بهره گیری از بهترین دستگاه های چاپ و چاپخانه در خدمت شما عزیزان می باشد.چاپ کارت ویزیت فوری آکسون در همه ابعاد و سایز ها و همه ی قیمت ها و طرح کارت ویزیت موجود می باشد.همچنین برای طراحی کارت ویزیت چاپ آکسون با طراحان آکسون تماس حاصل نمایید.قیمت کارت ویزیت چاپ آکسون به صورت کاملا به روز می باشد.شما میتوانید با خیالی آسوده سفارش آنلاین کارت ویزیت کسب و کارتان را به این مرکز چاپ بسپارید.نمونه کارت ویزیت چاپ آکسون را میتوانید در قسمت پایین مشاهده نمایید.

چاپ کارت ویزیت با چاپ دیجیتال در تیراژ پایین و با چاپ افست در تیراژ بالا به چاپ می رسد.چاپ و طراحی کارت ویزیت می تواند تجارت شما را رونقی دوباره ببخشد. این که کارت ویزیت چیست و میتواند چه تاثیری در کار شما بگذارد را میتوانید در این مقاله مشاهده نمایید.شما در هرجایی از کشور می باشید میتوانید مشتری ما شوید و طراحی و چاپ خود را به ما بسپارید. در سراسر کشور ما مشتریانی داشته ایم که طرح کارت ویزیت خود را به ما داده یا از طراحان آکسون خواسته اند . چاپ کارت ویزیت اصفهان و  چاپ کارت ویزیت کرج و چاپ کارت ویزیت خاص تهران و چاپ کارت ویزیت مشهد و چاپ کارت ویزیت ارزان و .. صورت گرفته است.

چاپ آکسون بهترین مرکز چاپ کارت ویزیت در ایران می باشد که میتواند ایده های شما را به کارت ویزیت خاص مبدل کند.جنس کارت ویزیت انتخابی شما می تواند کارت ویزیت مخملی و کارت ویزیت لمینت مات و چاپ کارت ویزیت شیشه ای و  کارت ویزیت pvc و کارت ویزیت کتان  و .. باشد.طراحی کارت ویزیت آنلاین یکی از حرفه های ما محسوب میشود .طراحان مجرب این مرکز چاپ با چندین سال سابقه در خدمت شما عزیزان می باشند.

 چاپ کارت ویزیت یکروزه چیست؟

کارت ویزیت یکی از ابزار تبلیغاتی برای کسب و کار شما محسوب میشود که در ابعاد و اشکال مختلف می باشد.کارت ها میتوانند رونق بسزایی در تجارت و برندسازی شما ایجاد کنند.اگر به دنبال کارت ویزیت خاص می باشید چاپخانه آکسون بهترین های چاپی را برای شما رقم خواهد زد.

بعضی از مشتریان گرامی کارت ویزیت یک روزه یا 6 ساعته می خواهند که خیلی سریع کارت ویزیتشان را تحویل بگیرند.چاپ آکسون در خدمت شماست تا این فوریت چاپی را به انجام برسانید.

انواع کارت ویزیت بر اساس جنس

چاپ کارت ویزیت برش خاص
چاپ کارت ویزیت برش خاص
گالری تصاویر کارت ویزیت برش خاص
کارت ویزیت سلفون مات
چاپ کارت ویزیت سلفون مات
گالری تصاویر کارت ویزیت سلفون مات
کارت ویزیت شیشه ای
چاپ کارت ویزیت شیشه ای
گالری تصاویر کارت ویزیت شیشه ای
کارت ویزیت کتان
چاپ کارت ویزیت کتان
گالری تصاویر کارت ویزیت کتان
کارت ویزیت کرافت
چاپ کارت ویزیت کرافت
گالری تصاویر کارت ویزیت کرافت
کارت ویزیت لمینت براق
چاپ کارت ویزیت لمینت براق
گالری تصاویر کارت ویزیت لمینت براق
کارت ویزیت لمینت برجسته
چاپ کارت ویزیت لمینت برجسته
گالری تصاویر کارت ویزیت لمینت برجسته
کارت ویزیت لمینت مات
چاپ کارت ویزیت لمینت مات
گالری تصاویر کارت ویزیت لمینت مات
چاپ کارت ویزیت PVC
چاپ کارت ویزیت PVC
گالری تصاویر کارت ویزیت PVC
کارت ویزیت لمینت برجسته
چاپ کارت ویزیت سلفون براق
گالری تصاویر کارت ویزیت سلفون براق
کارت ویزیت لمینت مات
چاپ کارت ویزیت گلاسه ساده
گالری تصاویر کارت ویزیت گلاسه ساده
چاپ کارت ویزیت PVC
چاپ انواع کارت ویزیت
گالری تصاویر انواع کارت ویزیت

قیمت طراحی کارت ویزیت

طراحان چاپ آکسون با سال ها سابقه در زمینه طراحی انواع کارت ویزیت در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد.طراحان ما میتوانند هر ایده ای که شما دارید را طراحی و مرکز چاپ آکسون آن را به چاپ برساند.شما همچنین میتوانید طرح کارت ویزیت خود را برای طراحان آکسون فرستاده تا تغییراتی در آن ایجاد نمایند یا از صفر تا صد طراحی کارت ویزیت خود را به ما بسپارید.برای اطلاع از قیمت طراحی کارت ویزیت با کارشناسان آکسون تماس حاصل نموده تا از مشاوره چاپی و طراحی ما بهره مند شوید.

قیمت انواع چاپ کارت ویزیت آکسون
توضیحات تکمیلی چاپ انواع کارت ویزیت
چاپ آکسون

سایز چاپ کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت، اندازه های متفاوتی را به شما معرفی میکنند که معمولا در بین آنها سایز ۹ (طول) در ۶ (عرض) بیشترین میزان استفاده را دارد. خروجی این اندازه بعد از برش ۸٫۵cm در ۵٫۵cm به شما تحویل داده میشود.و سایز 8.5×4.8 نیز موجود میباشد.یکی از سایز های محبوب کارت ویزیت مربع سایز، ۶ در ۶ سانتی متر است که بعد از برش خروجی این سایز ۵٫۵ در ۵٫۵ سانتی متر به شما تحویل داده میشود و اگر هیچ کدام از این ابعاد و سایز ها مورد پسند شما نمی باشد میتوانید کارت ویزیت برش خاص را انتخاب کنید.کارت ویزیت برش خاص میتواند در هر ابعاد و سایزی باشد.و حتی شما میتوانید اشکال و طرح کارت ویزیت را خودتان نسبت به کسب و کارتان انتخاب کنید.

مشاوره و تماس با مشاوران چاپ آکسون

سوالات متداول چاپ کارت ویزیت آکسون

تعداد چاپ کارت ویزیت یکروزه از 1000 عدد شروع میشود و برای تعداد بالاتر محدودیت ندارد.

نمونه چاپ کارت ویزیت چاپ آکسون را میتوانید در پیج اینستاگرام چاپ آکسون مشاهده نمایید.این مجموعه با بیش از 1500 طرح کارت ویزیت در پیج اینستاگرام چاپ آکسون درخدمت شما عزیزان می باشد.

کارت ویزیت برش خاص یکی از زیباترین کارت ویزیت های چاپ آکسون محسوب میشود.کارت ویزیت برش خاص را میتوانید در هر طرح و اندازه ای که بخواهید چاپ کنید.

پرفروش ترین و محبوب ترین کارت ویزیتی که در این مجموعه چاپ می شود کارت های لمینت مات و سلفون مات می باشد. این کارت ها علاوه بر ظاهری شیک و زیبا قیمت مناسبی نیز دارند و برای تمام کارهای رسمی و غیر رسمی استفاده می شوند و تقریبا طرحی نیست که روی این کارت ها زیبا نشود . و در کارهای فانتزی کارت ویزیت کرافت بسیار پرطرفدار است.

در میان کارت ویزیت گلاسه (بدون پوشش) ارزان ترین کارت محسوب می شود و کارت های کرافت، انواع کتان و سلفون مات و براق نیز قیمت بسیار پایینی دارند.